Broseen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hva slags sandpapir skal jeg bruke før jeg lakker kabinettet slik at lakken henger bedre? Brukte våtslipepapir 600, men det gjorde overflaten bare glattere. Skal den ikke være litt ru? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 den skal vere litt ru men heller ikkje for ru for du lager striper i metallet, for best resultat bruk det fineste sandpapiret på det (du kommer til og bruke mye mer sandpapir og tid på det. har aldri pussa kabinettet mitt men eg gjorde det med sykkelen min (liten DBS som er eldre enn meg sjøl,lerte å sykle på den) å du må ha overflate/svart lakk ellers bruke du en evihet eller to på det PS! ha et kjokt lag lakk på for og få det av (overflate/svart lakken) også puss med pussemaskin eller: kjøp deg ett nytt kabinett med fargen du vill ha Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Overflaten føles ganske glatt etter en runde med 600 ja, men lakken henger den Legg det som skal sprayes i 45 grader og spray ivei Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg bruke sandpapir à 150..fikk en litt ru overflate og så lakka jeg..synes det så ganske bra ut jeg Ser litt stilig ut oxo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå