Gå til innhold

iPad 2 er lansert

Anbefalte innlegg

For å besvare noen av de anklagene så langt i tråden. Flash er ikke for tungt, men har blitt strippet bort fordi Apple mener at det korter ned batteritiden på produktet deres. Noe som forsåvidt er sant også i dataens tilfelle.Videre er rammen så tjukk som den er fordi man skal kunne ta tak i iPad uten at man aktiverer noe på den trykkfølsomme skjermen.

Seabird har selektiv flash. Hvorfor er ikke dette aktuelt for Apple?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg skal til USA neste måned og planlegger å kjøpe en 64gb +3g.

Men legger merke til at det er 2 versjoner der - AT&T og Verizon.

Vil disse fungere med norske sim-kort?

Jeg mener ja.. jeg er ikke 100% sikker på dette.. Men det ser ut til og være det samme som på ipad 1, og der går det fint og bruke norsk sim.. selv om den er kjøpt i USA..

Trenger bare micro sim kort!

Lenke til kommentar

Jeg har VELDIG lyst på en Ipad 2, frister noe nå grenseløst, men har ikke lyst til å tenke ''hvorfor kjøpte jeg denna dritten?'' etter 2 uker... Noen som kan bekrefte at det er valuta for penga som kanskje har ipad 1?

Lenke til kommentar

Apple oppgir alle specs på sin nettside, men ikke hvor mye RAM den har... Har lest at noen mener den fortsatt har 256 MB RAM. I så fall er det latterlig. Den burde ha minst 1 GB.

Uansett, denne oppdateringen er såpass lite spennende at jeg beholder min iPad 1. Trolig vil et Android-brett overta for den etter hvert.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg likte at man kunne få den i hvit, at den var like stor og at den var blitt tynnere, men hva i grusomme skal jeg med kameraer?

Mistenker sterkt at jeg blir værende trofast til min kjære iPad 1...

Hei,

Jeg mener ja.. jeg er ikke 100% sikker på dette.. Men det ser ut til og være det samme som på ipad 1, og der går det fint og bruke norsk sim.. selv om den er kjøpt i USA..

Såfremt du IKKE kjøper den for Verizon...

Jeg har VELDIG lyst på en Ipad 2, frister noe nå grenseløst, men har ikke lyst til å tenke ''hvorfor kjøpte jeg denna dritten?'' etter 2 uker... Noen som kan bekrefte at det er valuta for penga som kanskje har ipad 1?

Jeg synes det er verdt det. Jeg surfer, leser og spiller på den. Litt som en blanding mellom en bok, spill-konsoll og hurtig-sjekk-datamaskin.

Tror uansett jeg venter på første skikkelige tablet med kortleser og USB-lading.

Og denne lader ikke via USB? :)

Lenke til kommentar

Hei,

Såfremt du IKKE kjøper den for Verizon...

Okei - hva er forskjellen? Hvorfor skulle ikke det gå med den ene?

Lenke til kommentar

Det er i alle fall bombesikkert at Verizon-versjonen IKKE vil fungere i Norge! Godt mulig at AT&T-versjonen vil fungere i Norge, men det kan jeg ikke garantere! På den annen siden... Apple er vel neppe dummere enn at de lager flere modeller en strengt tatt nødvendig? Nå har de 2, når det gjelder mobilnett i alle fall! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...