herzeleid Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Heisann. Prøver å spille skytespill på laptopen min og sliter med at i så og si alle skytespill så "henger" musen igjen en del. Altså tar det unormalt lang tid mellom jeg drar til venstre og siktet følgr etter. Jeg har prøvd å skru ned grafikken helt og har hele tiden en jevnt høy fps men likevell blir det så stort etterslep at det knaptnokk er spillbart. Prøvd med både trådløs og vanlig mus så tror ikke den er problemet. Gode råd mottas med takk Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har du økt sensitiviteten ingame? eller misforsto jeg? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Er ikke sensitiviteten som er problemet men at reaksjonen er treg, litt vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 opplevd dette selv en del ganger, og sist i dag da jeg spilste crysis 2 demoen. Har fin fps, og spillet flyter fint, men musen henger litt etter. Er nokk spesifikasjonene som ikke holder følget, men du kan jo prøve å oppdatere det du kan av drivere? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Skru av vsync kan løse noe av problemet. Ellers.... vanskelig problem, og jeg antar windows ikke har noe ala dmesg til å skaffe informasjon om hva so mer feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå