mikkels Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Heisann. Jeg skal "leke" programleder, og er usikker på hvilke klær jeg bør ha på meg. Er det beste klassisk svart bukse, hvit skjorte og blazer, og i såfall, hvor finner jeg en grei blazer? Forslag for hvordan jeg bør ha håret? Konseptet er et slags "Vil du bli millionær." Jeg er en 23 år gammel ganske rocka kvinne, og skulle gjerne hatt noe stilig, men som komplimenterte min personlige stil. Kom med forslag! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Bluse og blazer er nok et trygt valg. Tenk business. Oppsatt hår kan jeg også se for meg. Og hva mener du er en grei blazer da, og i hvilken prisklasse? Endret 2. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg tenker billig, men fin. Har sett noen flotte i en reklame for h&m, men det er en stund siden. 500 kr, ca. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 H&M og Zara er vel det beste i den prisklassen. Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 H&M og Zara, godt it. Får se hva de har å by på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå