lillebanan Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei Jeg har kjøpt meg nytt skjermkort msi 560ti ( http://www.komplett....aspx?sku=622728 ). Etter jeg har installert drivere osv og gledet meg til å game, har jeg problemer med FPS i spillet. Når jeg raider i 25mans instance får jeg fps drop fra 55-60 til 20-10fps, det skjer ikke i 10man=( Håper noen der ute kunne gitt meg bra tips om dette^^ På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Var merkelig lav, er jo grei kort som skal dra WoW utmerket, men gjør som de fleste, skru av shadows. Hadde vsync (vertical sync) på engang, slet litt med fps eller lagging, men det ble bedre ved å slå den av. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvilken cpu har du? I 25man er det flere kalkuleringer enn i 10man. Prøv å skriv /eventtrace så ser du hvor mye som skjer hele tiden. Kan være at prossesoren din kneler, dersom du bruker addons som recount\omen og andre addons som skal samle mye informasjon. Lenke til kommentar
lillebanan Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Hei Takk for svar. hmmm jeg hadde ikke problem med FPS med den gammle skjermkortet ( husker ikke hvilken skjermkort jeg hadde ) Men skurdde av VSYNC, og det hjalp =) Men kan det også være at driverene jeg har installert er feil? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Jeg hadde tilsvarende problem med vsync og for å være ærlig klarer jeg ikke å spille uten vsync. (Jeg rett og slett hater frame tearing). Så jeg prøvde meg fram og fant ut at det å skru på triple buffering glatter ut fpsen og har nå stabilt fps selv med vsync. Edit: Glemte å ta i betraktning at det var i 25 man, men husket du på å avinstallere driveren til det gamle skjermkortet ditt? Det kan kanskje få skjermkortet ditt til å yte litt rart. Også, du har vel finjustert innstillingene i driveren til skjermkortet ditt nå? Det er som oftest best å stille den på full ytelse i driveren, og kompansere med å øke AA in-game. Endret 7. mars 2011 av Zaplame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå