V_B Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei. Kom akkurat hjem og da stod det en bil fra post- og teletilsynet rett ved borettslaget hvor jeg har bosatt meg. Han hadde en fryktelig fancy bil med antenne på taket og satt med en datamaskiner. Spørsmålet mitt er egentlig om han bruker utstyret til noe? (mtp tv signaler) Dekoderen og tv`en er jo bare mottakere. Er det bare den gode gamle ringe på døren og spørre som er praksis for disse folka nå til dags, eller finnes det andre spektakulære metoder som er i bruk? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 De sjekker vel signalene opp mot antenne/dekoder. Det er vel for å sjekke om vedkommende virkelig får inn signaler, før de kontakter vedkommende. Så det er ekte saker om det var det du lurte på. Er nok de som ikke har betalt lisensen det der.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Det kan også være at de ser etter private (GSM)-forsterkere, som nevnt i denne artikkelen. Jeg vet at flere slike har blitt oppdaget og fjernet i Trondheim. Oppdatert: Relevant artikkel fra VG. Endret 2. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå