Sapere_aude Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kan ikke annet enn å si at de fleste innleggene her (bortsett fra de de ironiske) beskriver mine første tanker når jeg møter en jente. Ansikt, kropp og totalutseendte/-inntrykk vurderes. Noen er så fin at en snur seg, noen er så stygg at en snur seg, det ekstreme tiltrekker alltid oppmerksomhet enten det er positivt eller negativt. PS: Norge, representert ved Bergensområdet, har merkbart penere jenter enn USA representert ved Twin City (Minneapolis/St.Paul). Etter to uker der er jeg glad jeg bor i Bergensområdet, stakkars amerikanere! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kan ikke annet enn å si at de fleste innleggene her (bortsett fra de de ironiske) beskriver mine første tanker når jeg møter en jente. Ansikt, kropp og totalutseendte/-inntrykk vurderes. Noen er så fin at en snur seg, noen er så stygg at en snur seg, det ekstreme tiltrekker alltid oppmerksomhet enten det er positivt eller negativt. PS: Norge, representert ved Bergensområdet, har merkbart penere jenter enn USA representert ved Twin City (Minneapolis/St.Paul). Etter to uker der er jeg glad jeg bor i Bergensområdet, stakkars amerikanere! Og jenter i Dublin er heller ikke så pene. Jenter i Sverige er ofte litt penere (gj.snittlig) enn dem jeg finner i nærområdet. Lenke til kommentar
Dopamine Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er ikke dette også vanlig blant damer? Jeg tenker det samme, men mine kriterier for hva som er tiltrekkende er kanskje litt annerledes. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 TS er en helt normal gutt/mann. Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det Dopamine her bekrefter er veldig fasinerende. Veldig mange gutter ser på jenter og tenker sitt. Det samme gjelder sansynligvis for damer angående menn. Men i de aller fleste situasjoner er dette bare tanker og blikk som varer i det 4-sekunder bekjentskapet som ble skapt i det dere passerete hverandre, satt på samme buss, el.l. Hvorfor tar vi så sjeldent kontakt med fremmede? Frykten for å bli avvist? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg tenker mest på hvordan jeg selv fremstår. Trenger en god del lengre tid på å "konkludere" med noe når det gjelder henne. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det Dopamine her bekrefter er veldig fasinerende. Veldig mange gutter ser på jenter og tenker sitt. Det samme gjelder sansynligvis for damer angående menn. Men i de aller fleste situasjoner er dette bare tanker og blikk som varer i det 4-sekunder bekjentskapet som ble skapt i det dere passerete hverandre, satt på samme buss, el.l. Hvorfor tar vi så sjeldent kontakt med fremmede? Frykten for å bli avvist? Det blir vel til at man tenker noe ála "Hun ville aldri datet meg. Hun er opptatt. Hun er for prippen." Eller er det kun meg som tenker i den retningen - Er vel enig med det de fleste sier her. For meg er det først fokus på ansikte, en jente med et nydelig ansikt kan gå så utrolig. Hadde vært artig å fått høre hva jenter tenker når de ser en gutt for første gang ;P Men det måtte vel kanskje blitt i en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå