Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 nei, jeg har ikke hatt noe å gjøre med vektere, og jeg planlegger heller ingen aktiviteter som vil tiltrekke seg en vekters oppmerksomhet. jeg lurer bare på hva vektere egentlig har lov til på et kjøpesenter. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 nei, jeg har ikke hatt noe å gjøre med vektere, og jeg planlegger heller ingen aktiviteter som vil tiltrekke seg en vekters oppmerksomhet. jeg lurer bare på hva vektere egentlig har lov til på et kjøpesenter. Jeg mener at dem ikke har lov til å ta på deg en gang, de kan snakke til deg og sperre vieen med kroppen din men de kan egentlig ikke røre deg. De kan også forfølge deg og ringe politiet. Lenke til kommentar
nwinger Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 nei, jeg har ikke hatt noe å gjøre med vektere, og jeg planlegger heller ingen aktiviteter som vil tiltrekke seg en vekters oppmerksomhet. jeg lurer bare på hva vektere egentlig har lov til på et kjøpesenter. Jeg mener at dem ikke har lov til å ta på deg en gang, de kan snakke til deg og sperre vieen med kroppen din men de kan egentlig ikke røre deg. De kan også forfølge deg og ringe politiet. Med mindre du er tatt på fersken i en kriminell handling, etter hva jeg har forstått? Her gjelder vel også "borgerarrest" dersom den aktuelle handlingen har en strafferamme på mer enn 6 mnd. Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
khansencc Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Du kan se i en gammel sak hva som ble svart da: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=646849 eller ta en titt her: Ung.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå