Nilsen Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Alt av strømforsyninger kastes ut og en generasjon alle kan skjønne seg på kommer inn. Les mer Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Håper ikke ZT-serien blir dyrere enn det ModXStream Pro er i dag. Det er nemlig en veldig god PSU dersom du tar i betraktning 500W, modulær, relativt stillegående og en knall pris. Lenke til kommentar
hanswilw Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ser ikke helt grunnen til at de nå plutselig skal bytte navn på seriene sine. Iallefall fra den ganske nye AX serien byttes ut med ZX, teit. Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ser ikke helt grunnen til at de nå plutselig skal bytte navn på seriene sine. Iallefall fra den ganske nye AX serien byttes ut med ZX, teit. AX-serien tilhører Corsair, ikke OCZ Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Håper på å få en 750W fra ZT-serien hvis det blir muligt å få den for under 650kr Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Review av ZX 850 kan leses her. Prisen i USA er ca. 200 dollar, noe som kanskje blir ca. 1500 kroner i Norge om man smører på litt ekstra siden ting alltid er dyrere her. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg synes HardwareSecrets generelt gir litt lett på utmerkelsene. Vil gjerne ha et par andre tester også før jeg kategoriserer denne sammen med de fra Corsair sin TX og HX-serie. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jo, jeg er også enig i at HWS ofte deler ut sine awards litt for generøst til tider. Når det gjelder omtaler, liker jeg best Jonnyguru og [H]ardOCP. De er ikke nådige om ikke ting holder mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå