dot_ Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Har et "større problem" med hjemmenettverket mitt. (adsl/pppoe/telenor/smc barricade router) Det hender ganske ofte at forbindelsen til internett brytes med jevne mellomrom. Kan gå alt ifra en uke til en dag. :-? Når jeg da aktiverer den lokale tilkoblingen oppererer den med så få inn/ut pakker at internett og nettverk er utilgjengelig. <- For at det så skal "fungere" må jeg omstarte routeren, det dukker da opp en ekstra tilkobling "internet-gateway". Hvis jeg da først åpner den lokale tilkoblingen min og deretter aktiverer denne gateway'en fungerer det.. Håper dere ser problemet. På forhånd takk. /Henning Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 står splitteren på første punkt i huset? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Ingen som har den minste peiling el? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ingen som har den minste peiling el? Nyeste firmware til routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå