Androiid Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Velkommen til Androiid! *link fjernet av moderator* På bloggen min blir det hver ukedag lagt ut en liten test av en app. Mot slutten av uka har jeg ei avstemning av "Ukas app" som dere kan stemme på. Siden jeg starta bloggen 2.mars 2011 har jeg hatt et gjennomsnitt på over 70 besøkende hver dag! Dette er jeg godt fornøyd med, og det viser at folk er interesserte! Du er hjertelig velkommen til å besøke *link fjernet av moderator* Endret 19. mars 2011 av Runar 4 Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jeg skal ha som mål å teste minst 1 app hver dag. Hvis du har noen forslag til apper jeg bør teste, kan du tipse meg via linken: *link fjernet av moderator* Endret 19. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Hmm. Liker bloggen. Prøv å test SwipePad. En av mine favoritter Endret 2. mars 2011 av martin9 1 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg mekka en tvillingblogg som også er verdt å ta en titt på Kun for Androidinteresserte. Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg mekka en tvillingblogg som også er verdt å ta en titt på Kun for Androidinteresserte. Nice. Skal linke til din blogg De var jo ganske like Endret 3. mars 2011 av Androiid Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hehe takk. Da linker jeg tilbake:) Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Hehe Nå har jeg lagt ut ei avstemning over de appene jeg har testet hittil. Dere kan da stemme på hvilken dere liker best, og den som får flest stemmer blir kåret til "Ukas app" 2 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Flott at du skrev om SwipePad Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Flott at du skrev om SwipePad Hehe, skulle bare mangle! Digger den Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Nå er "Ukas app" for uke 9 kåret! Sjekk nettsia for å finne ut hvordan som vant! *link fjernet av moderator* Endret 19. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Husk: Jeg oppdaterer bloggen hver dag med nye app'er!!! Kom gjerne med forslag til applikasjoner du liker! Jeg blir å trenge det etterhvert når mi samling er tom. Ingen app'er er for teite! Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Test denne og legg den inn på siden Androiid. Ellers tusen takk for tipset som du ga med i innboksen! Stor takk. Er dette den beste applikasjonen som noen gang er lagd? http://www.youtube.com/watch?v=kSfD8PSk3lk Endret 10. mars 2011 av KjellGu Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Test denne og legg den inn på siden Androiid. Ellers tusen takk for tipset som du ga med i innboksen! Stor takk. Er dette den beste applikasjonen som noen gang er lagd? http://www.youtube.com/watch?v=kSfD8PSk3lk Jeg prøver å laste den ned, men det kommer bare opp "Elementet er ikke tilgjengelig for din operatør." Jeg har Telenor. Noen andre med lignende problem? Noen som har fått lastet den ned i det hele tatt? Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Nå kan du stemme på "Ukas app" for uke 10! Avgi stemme i sidemenyen til høyre på denne sia: *link fjernet av moderator* Endret 19. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Androiid Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Avstemning for "Ukas app 11" er åpnet på hjemmesia! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Vi tillater ikke reklame på forumet. Dette gjelder også slike tråder som utelukkende er opprettet for å reklamere for egne blogger og nettsider. Derfor stenger jeg tråden og fjerner alle referanser til nettsiden. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg