eiik Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Min søster(12 år) skal kjøpe seg bærbar pc, så jeg lurte på om dere har noen anbefalinger? De kravene hun har er at den må ha numpad, trådløst nett, minnekortleser, webkamera med mikrofon, kjøre The Sims 2 greit, 15,6", 4 gb minne(minst)og minst 500 gb harddisk. Dataen skal maks koste 4,5 tusen(gjør ikke noe om den koster mindre). De må helst ha den på komplett, da jeg har tenkt å bestille noe samtidig med henne. Tar imot alle anbefalinger med takk. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Asus N52DA Eneste jeg finner som oppfyller alle kravene dine, samtidig som den har et skjermkort som gjør at man kan spille Sims 2 mer enn bra nok. Endret 2. mars 2011 av thomit Lenke til kommentar
eiik Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Vil det være mye forskjell på å ha 2/3 gb med minne eller 4 gb. Hvis det ikke er det til hennes bruk(Sims 2, skriving, surfing) kan hun gå for 2/3 gb minnne. Endret 2. mars 2011 av eiik Lenke til kommentar
eiik Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Vil en Asus X52DE-EX110V passe for henne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå