Pus_1808 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er på jakt etter et proteinpulver som jeg kan bruke, men det er så mange å velge mellom, og de kommer gjerne i store bøtter. Siden jeg er så kresen, så må jeg sikkert prøvesmake en del før jeg klarer å finne en jeg liker. Kunne de ikke bare hatt smaksprøver? Noen som vet hvor en kan få tak i evt. smaksprøver? Har faktisk kontaktet noen av de store kjedene, men de har ikke gitt lyd fra seg....enda:) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Du kan jo ringe dem da? Du har jo proteinfabrikken og tech nutrition som gode kandidater. Når det er sagt, liker du ikke litago jordbær-melk så er ikke jordbærsmaken noe for deg... hehe. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Hehe:) Men jeg er veldig glad i oboy! Jeg likte oboy med jordbærsmak den gangen det fantes: gode "gamle" dager vettu:P Jeg er veldig åpen for å prøve, men jeg gidder ikke kjøpe en hel tønne! Litt frustrerende egentlig Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kan du ikke bare blande det ut med oboy? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Du kan jo også kjøpe 1kg og ikke 3kg da... Om det hjelper. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 G-sport har 500g med sjokolade smak, koster vel 211kr. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 myrevolution, PF og tn.no vet jeg i hvert fall andre har fått smaksprøver fra. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 hm...Men det er vel kanskje sånne som er skikkelig treningsfanatister, og som disse produsentene satser på å få litt credit tilbake for. Noen som vet om de har godt utvalg av ferdigdrikker, og/eller småpakker av proteinpulver i strømstad, nordby eller omegn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå