oslo121 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kan noen hjelpe meg med dette? Har alle tall, men trenger å sette det inn. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sjekk ulike bedriftsdatabaser hvordan det er satt opp. Det beste jeg har sett er ravn.no men det er en abo.tjeneste. Forøvrig så har Regnskapsloven kap. 6 føringer. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Link til modeller/oppsett/eksempler hadde vært fint Lenke til kommentar
eneboern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Link til modeller/oppsett/eksempler hadde vært fint http://www.deloitte.com/view/no_NO/no/f2184ff068ef5210VgnVCM200000bb42f00aRCRD.htm Her skulle du finne noe av det du trenger, blant annet mal for regnskapsoppsett for AS samt litt andre ting. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Balanse og resultat er enkelt, det setter du inn i t-kontoer hvor venstresiden er debet og høyresiden er kredit. Eksempelvis skal venstresiden på resultatet alltid være inntekter, mens høyresiden alltid skal være kostnader. Differansen mellom disse utgjør overskudd/underskudd. Skulle gjerne laget et bilde i paint til deg, eller tatt printscreen av mine modeller i excel, men har desverre ikke tid akkurat nå. Lenke til kommentar
dr ro Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) han noen hjelpe meg med denne økonomistyring oppgaven? Jeg skal finne avskriving, endring i varelager og disponering av overskudd, men vet ikke helt hvordan jeg kommer fram, og hva jeg skal ta utgangspunkt i. Dette er forresten ASA foretak. jeg har lagt til bilde av balanse og resultatbudsjett, takk på forband. Endret 29. mai 2014 av dr ro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå