Gå til innhold

Haar og barbering

Archangel

Anbefalte innlegg

Da skal jeg begynne å vokse hodet, så slipper å barbere meg hver dag :woot:

hahaha :lol: jah! gjør det! og rapporter til meg etterpå! jeg vil gjerne vite om "eventuelle" smerter :wink: lol! eventuelle.. haha.. okda.. om hvor sterke smerter og hvaslags smertestillende du må ta for å overleve..

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håret på ulike steder på kroppen vil vokse til en gitt lengde

Mulig jeg er helt på jordet nå, men hvordan vet håret når det er "langt nok"? Dersom man barberer bort hår så vokser det ut igjen. Hår er vel dødt protein så jeg skjønner ikke at hårsekken merker at noe av hårstrået er kuttet vekk :shrug:

hehe, nope, er ikke det at håret merker at "nå er det nok, stopp opp". Men hår vil vokse med ulik lengde og hurtighet, avhengig av plassering på kroppen. Hår på bena eller øyenbrynet vokser ikke like fort som på hodet.

Lenke til kommentar
ohhhh .. smerte!

:x

litt offtopic.. men det har med hår og slikt å gjøre da.. meget spennende for gutter dette innlegget her.. mm.. oj så interessant jeg var.. :roll::shrug:

er det ikke kjekt å ha jenter på forumet? man får vite så masse rart man ellers ikke ville ha fått kunnskap om :D

Lenke til kommentar

Noe slikt ja. Har gjort det jeg (ikke så tykk teip da) Driver og råner rundt der nede nå. Men jeg har en strek oppover benet ja. Og du har (somregel) mer hår på leggen da. Men det er VONDT... Iallefall så var det min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...