PeNtA Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Da skal jeg begynne å vokse hodet, så slipper å barbere meg hver dag hahaha jah! gjør det! og rapporter til meg etterpå! jeg vil gjerne vite om "eventuelle" smerter :wink: lol! eventuelle.. haha.. okda.. om hvor sterke smerter og hvaslags smertestillende du må ta for å overleve.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Håret på ulike steder på kroppen vil vokse til en gitt lengde Mulig jeg er helt på jordet nå, men hvordan vet håret når det er "langt nok"? Dersom man barberer bort hår så vokser det ut igjen. Hår er vel dødt protein så jeg skjønner ikke at hårsekken merker at noe av hårstrået er kuttet vekk hehe, nope, er ikke det at håret merker at "nå er det nok, stopp opp". Men hår vil vokse med ulik lengde og hurtighet, avhengig av plassering på kroppen. Hår på bena eller øyenbrynet vokser ikke like fort som på hodet. Lenke til kommentar
umy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 ohhhh .. smerte! :x litt offtopic.. men det har med hår og slikt å gjøre da.. meget spennende for gutter dette innlegget her.. mm.. oj så interessant jeg var.. er det ikke kjekt å ha jenter på forumet? man får vite så masse rart man ellers ikke ville ha fått kunnskap om Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 totalt offtopic ... i like pain .. mmmmm pain ... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 totalt offtopic ... i like pain .. mmmmm pain ... lol du overrasker stadig! hvis du liker pain vil jeg anbefale deg å vokse bikinikanten din.. ev. balla Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Bruk slik 5cm bred teip som vi har på jobben og fest den til leggen og dra oppover du. Du får vondt når du drar og et par rare bemerkelser når du går i shorts. (Som jeg går i så ofte jeg kan) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 totalt offtopic ... i like pain .. mmmmm pain ... det er en grunn til at det kalles pain og da! smerte er digg det, vis det er sånn sviing eller lignende, mens vondt i hode og magen suger!! Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Bruk slik 5cm bred teip som vi har på jobben og fest den til leggen og dra oppover du.slik som dette? Teipen blir bare ekkel etterpå Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Noe slikt ja. Har gjort det jeg (ikke så tykk teip da) Driver og råner rundt der nede nå. Men jeg har en strek oppover benet ja. Og du har (somregel) mer hår på leggen da. Men det er VONDT... Iallefall så var det min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå