Archangel Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ok kanskje litt teit spoersmaal , men mange mener jo at naar man barberer seg i ansiktet saa vokser haaret fortere og sterkere tilbake , gjelder dette haaret paa hodet ogsaa ?? Jeg har aldri tatt alt haaret der saa jeg vet ikke Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg kan komme med en knallsterk teori. Jeg har ikke aning... Men det er vel tenkelig kanskje. Uansett er det vel ikke et stort problem. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 blir vel litt tykkere hver gang du barberer det? iallefall mener jeg å huske at det er tilfelle på hodebunnen.. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Trur eg leste at det ikkje veks fortare viss du barberar deg ( Hår er ein celle med hår i enden og håret veks i same fart uavhengig av kor långt håret er! ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg mener det vokser raskere hvis man shaver seg. Hvis man kutter det ned til 1mm så skal det vokse med normal hastighet. Her så vokser håret rimelig sakte ,men det er fordi jeg ikke rører høvelen lenger. (Etter alt for mange kutt og uhell). Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 I wish... er rimelig tynn i grasrota pga. alt for mange bekymringer over umulige forumbrukere. Har prøvd med blå neonwire for å se om det hadde noen effekt - jeg har jo hørt om laserbehandling, og tenkte at dette kunne virke like bra: Så langt: ingen forbedring, så prosjektet må anses som mislykket. De gale har det godt - husk det! Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hehe, sinnsjukt rått bilde :smile: Svir det yummy? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 du så ikke helt klok ut yummy men jeg tror ikke at hår vokser fortere ut igjen etter shaving Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Genialt Yummy (har forresten en rosa (!) neon wire, jeg IKKE skal ta rundt hodet med det første) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Genialt Yummy (har forresten en rosa (!) neon wire, jeg IKKE skal ta rundt hodet med det første) Jo, gjør det, ta bilde å post det her! Hadde jo vært dritkult! Foresten, yummy, det der var bra! Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Alt hår du barberer, vokser ut igjen; hardere og tykkere! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 :o Høres ikke logisk ut, har barbert hode mange ganger. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hmmmm.... høvel eller maskin? hva bruker du? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det skjer jo bare når man bruker høvel. Men jeg får ikke til trådløst internett !! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Trur eg leste at det ikkje veks fortare viss du barberar deg ( Hår er ein celle med hår i enden og håret veks i same fart uavhengig av kor långt håret er! ) Dette stemmer 100% Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 (har forresten en rosa (!) neon wire, jeg IKKE skal ta rundt hodet med det første) Jo, gjør det, ta bilde å post det her! Sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå