2107 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ser at man kan bytte konsoller på gamestop og tenker på å bytte xboxen min mot en ps3. Har en Xbox 360 Slim som er pent brukt med to kontrollere og sikkert 10-15 spill. Er det noen som har et estimat på hvor mye jeg må betale for å bytte? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 høres ut som et dårlig bytte selv om jeg er ps3 fanboy Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Men det er smak å behag. Selv ville jeg aldri hoppet over til ps3 selv om det kunne vert billigre. Men det er sikkert en del. De har en liste over de spillene de ikke gir mye for. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 innbytteprisenn er rundt 1000kr, ikke bytt... xbox er overlegent nbedre og har bedre spillutvalg Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 innbytteprisenn er rundt 1000kr, ikke bytt... xbox er overlegent nbedre og har bedre spillutvalg Det er opp til person til person, ingen fasit svar der! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 innbytteprisenn er rundt 1000kr, ikke bytt... xbox er overlegent nbedre og har bedre spillutvalg jeg mener ps3 er overlegen da den har blueray som jeg bruker endel og kan legge filmer inn på interne harddisken fra en ekstern disk. og så digger jeg ekslusivene til ps3. xbox er overlegen til å gå føyken Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) innbytteprisenn er rundt 1000kr, ikke bytt... xbox er overlegent nbedre og har bedre spillutvalg jeg mener ps3 er overlegen da den har blueray joda bluray er bra. men kvaliteten på denne spelleren er en tragedie for de som bryr seg litt om kvalitet. + at den har cinavia!!!!!! edit: been there done that. kjøpte ps3 for dette formålet, se på bluray og spille gt5. blurayen sugde. og GT5 hadde ingen skademodell.gikk rett på qxl.no med skiten. Endret 8. mars 2011 av 530XD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå