BoarderXtrem Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei. Bare lurer på om det er noe vits? er det mye ytelses forskjell? takk for svar.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) HD6990 er jo hverken lansert eller testet ennå, så det er ikke mulig å si noe om ytelsesforskjellen. Jeg lurer dog på hvor det er du synes HD5970 QuadFire ytelsesmessig ikke strekker til Eneste må være benchmarking hvor du ganske sikkert vil kunne få høyere score. Men til hvilken pris...? Edit: HD6990 slippes for øvrig 8.mars Endret 2. mars 2011 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 hei. ja de funker jo som bare det. Er bare at det er så mye driver problemer. tenkte derfor det er sikkert bedre med de nye. men jeg får se. Er fornøyd med det jeg har nå. får se når de kommer.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tro meg! De nye kortene vil alltid ha andre driver problemer. Ta 5870 som hadde en klassisk barnesykdom med de grå strekene, tok litt tid men det ble ryddet opp. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Ja hørt om det med de grå strekene. ja jeg sliter med flimring med 11.2 driveren. ikke i windows, men da jeg spiller så flimrer det oppe i skjermen. hadde håpet det var fikset det snart. dumt jeg ikke kan bruke de siste driverne. Får holde meg til 10.10 driverene. men kjipt at det skal bare så mye prob med de driverne. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Mhm, ift. drivere har vel AMD også helt klart et forbedringspotensiale. Jeg har vært heldig selv med mine kort (HD4870 CrossFire og HD6970), men trådene her på forumet om disse kortene viser jo at det er nok av andre som ikke har det. Dog, slet kraftig med mitt 8800GTS i sin tid, så rosenrødt er det vel ikke i Nvidia-leiren heller... Dual-GPU kortene er vel også notoriske for å streve mer med drivere enn single-GPU kortene. Det blir dog spennende å se hva AMD får til med HD6990. Hvis ikke du gjør det allerede anbefaler jeg å følge med i Den store Radeon HD6***-tråden. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Om det er noen trøst så er det ikke noe bedre i den grønne leiren heller. Eneste du oppnår er å bytte ett problem for ett annet. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Hei. Jeg venter nok litt med å bytte ut mine 5970. de er jo mere enn bra nok =O) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå