Gå til innhold

bytte ut 5970 quadfire mot 6990 quadfire?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HD6990 er jo hverken lansert eller testet ennå, så det er ikke mulig å si noe om ytelsesforskjellen. Jeg lurer dog på hvor det er du synes HD5970 QuadFire ytelsesmessig ikke strekker til ;) Eneste må være benchmarking hvor du ganske sikkert vil kunne få høyere score. Men til hvilken pris...?

Edit: HD6990 slippes for øvrig 8.mars

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Ja hørt om det med de grå strekene.

ja jeg sliter med flimring med 11.2 driveren. ikke i windows, men da jeg spiller så flimrer det oppe i skjermen. hadde håpet det var fikset det snart. dumt jeg ikke kan bruke de siste driverne. Får holde meg til 10.10 driverene.

men kjipt at det skal bare så mye prob med de driverne.

Lenke til kommentar

Mhm, ift. drivere har vel AMD også helt klart et forbedringspotensiale. Jeg har vært heldig selv med mine kort (HD4870 CrossFire og HD6970), men trådene her på forumet om disse kortene viser jo at det er nok av andre som ikke har det. Dog, slet kraftig med mitt 8800GTS i sin tid, så rosenrødt er det vel ikke i Nvidia-leiren heller...

Dual-GPU kortene er vel også notoriske for å streve mer med drivere enn single-GPU kortene.

Det blir dog spennende å se hva AMD får til med HD6990. Hvis ikke du gjør det allerede anbefaler jeg å følge med i Den store Radeon HD6***-tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...