Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp til å redde vårt forhold, hun vil ha pause.

Anbefalte innlegg

Japp, det er like greit å ta på seg mannsrollen og gå ut på jakt, ikke noen vits å sitte hjemme og vente på at livet ditt skal styres av hvorvidt en eller annen berte finner det for godt å ta deg tilbake eller ikke! Da har hun jo i praksis allerede kastrert deg.

Og ikke tro at hun ikke holder på med andre mens dere har pause.. det er jo hele poenget med å ha pause, da er det for henne helt legitimt å knulle andre. Ellers hadde det jo ikke vært noe poeng i å erklære pause.

Endret av Ideal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg vil ha pause"= Jeg vil knulle andre gutter og leve livet, men jeg vet at du blir å ta meg tilbake når jeg går lei av det, hvis jeg i det hele tatt blir lei av det. Da kan jeg leve livet med full trygghet.

Nå skal ikke jeg snakke for høyt, fordi jeg er ennå tøffel for eksdama, men jeg vet godt at hun roter og styrer med andre gutter, selv om hun ikke forteller det til meg.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Jepp.

Redninga der er hvis hun er så stygg eller såpass irriterende, at andre mannfolk ikke gidder å holde ut med pjattet hennes selv om de har lyst på mus. Eller hvis hun ikke har noe særlig venner og ikke blir invitert på fester. Da får hun ikke pult, og kommer krypende tilbake.

Lenke til kommentar

Jepp.

Redninga der er hvis hun er så stygg eller såpass irriterende, at andre mannfolk ikke gidder å holde ut med pjattet hennes selv om de har lyst på mus. Eller hvis hun ikke har noe særlig venner og ikke blir invitert på fester. Da får hun ikke pult, og kommer krypende tilbake.

Stygg? De fleste gutter tar ALT, uansett hvor stygg jenta er. Alt med mus er pulbart. Jeg kjenner et par overvektige jenter som ser ut som troll.Av og til får jeg SMS fra som lyder følgende; "skal vi pule?". Jeg svarer alltid nei fordi de er stygge troll, men så snart de sender til andre gutter får de stort sett alltid et ja. Helt utrolig.

Edit: når eksen min er sånn passe fin, ikke superfin, men helt grei. Hun rotet ofte med passe kjekke gutter fordi hun var relativt lett og enkel, og satan for en selvtillit hun fikk av dette. Jeg måtte si til henne når hun fant det ut at hun faen meg må slutte å ha så utrolig kjepphøy selvtillit, fordi hun var så forbanna enkel at gutter ville pult henne uansett.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Jeg takker nok en gang får svar. Er så koselig å se at det er faktisk en del der ute som tar tiden og bryr seg. Er faktisk overrasket.. Men dette varmer utrolig.. Tusen takk. Det har faktisk gått 2 dager der ingen av oss har tatt kontakt, men uansett utfall takker jeg dere.. Håper ppå flere svar. Takk:)

Lenke til kommentar

Ikke la det bry deg at det går dager uten å høre fra hverandre, det er nettopp det hun ønsker. Om hun ikke bryr seg og tar kontakt igjen, så ville hun ikke gjort det allikevel, uansett hvor pusegutt du hadde vært mot henne.

Men om du finner ut at hun bruker "pausen" på å styre med andre gutter, faen ikke ta henne tilbake når det ikke fungerer for henne lenger. Du må ikke la deg behandle som en pose hundedritt.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten oppdatering:

Dette er dag nr 5 uten kontakt fra noen sin side. Gjør jeg det riktige? Hvorfor skal jeg ta kontak? Men overraskende og skremmende er at jeg faktisk har det ganske bra.. Begynner nesten å føle at dette kanskje er like greit? Men på den andre siden savner jeg henne:S

Lenke til kommentar

Se på det positive, du har også pause fra forholdet, ikke bare henne. Dvs at du har nå tid til å tenke på andre ting, finne nye hobbyer, bruke mer tid på venner, eventuelt bli kjent med andre jenter og lignende. Det var hun som tok initiativet til pausen, og det er da opptil henne om å komme med ett svar om hva hun har funnet ut.

Men du kan også samtidig slå opp og si at nok er nok, enten er du sammen med meg eller så er vi single. Jeg heller mot at du kanskje har godt av å være singel for en periode, finne nye jaktmarker osv.

Men uansett hva du gjør, ikke fremstå som en tøffel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk "blåbær".. Det er sant, men i slike situasjoner så er det vanskelig å sette selv høyest. Man setter alltid den andre først. Sånn er det vel med alle. Og ja, du sier noe der.. Ikke fremstå som en tøffel, mange av oss gutter kan bøye seg så mye at man ikke blir seg selv, og det må man ha i bakhode gutta!! Om du starter med å gjøre alt for en jente, og vise din høyeste kjærlighet, er det vanskelig å opprettholde det i lengden. Noen kan, men ikke alle..

Som jeg har erfart, og hørt fra dere og venner, ikke bli tråkket på!! Husk at du selv er den viktigste og hold hodet oppe.. Det er bare å skrive her om noen her i samme sølepytt som meg! Det hjelper, tro meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...