waddaf Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Etter at jeg formaterte til Win 7 får jeg skikkelig lag på omtrent alt! Kan ikke spille Trackmania Nations på mer enn low uten å få lag. Kan ikke spile GTA IV i det hele tatt uten syk lag. Firefox klarer maks 20 tabs uten lag. PCen er generelt treig. Specs: Amd Athlon 64 x2 5200+ 2,61GHz 2GB ram 667MHz 8800GTX 768MB Windows 7 Ultimate 64 bit Canyourunit.com sier at jeg burde klare å spille trackmania med alt på max uten lag. GTA IV burde også kunne kjøres på medium uten lag, men nei... Har siste skjermdriver. Endret 2. mars 2011 av waddaf Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hmm. formaterte til win7 ? Hadde du Vista og oppgraderte til Win7? Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Hadde xp. Formaterte. Installerte Win 7. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Lagt inn drivere til lydkort og hovedkort? Chipset-drivere? Ellers har du skummelt lite ram i dagens pc-verden. Sikker på at du ikke har lyst til å kjøpe en liten pakke med 4GB ram. Gode muligheter til å kjøpe de rambrikkene brukt. EDIT: Hva sier Windows Experience Index? Hvilken karakter får pc'n din? Noen tall som skiller seg meget negativt ut? Endret 2. mars 2011 av newman221 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Har oppgradert til 4GB ram nå. Fortsatt samme hastighet på spill o.l. Trenger man chipset drivere til Windows 7? Lenke til kommentar
ferskvare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Man trenger drivere til hovedkortet sitt uansett OS. Gå på produsentens hjemmeside og last ned chipset, audio drivere, oppdater bios etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå