Shrek Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Et rimelig kompaktkamera med fixed-fokus og 2 megapixel, tilsvarende A202 er nå kommet i salt hos elkjøp og lefstad for 1500 kr. Såvidt jeg kunne se var det en blå 'super-ccd' logo på kameraet. Det er sikkert en liten bildebrikke på det, så det vil sikkert være en del støy. Men jeg har prøvd A202, og det er langt fra håpløst for å erstatte et vanlig kompaktkamera uten zoom og fokus. Spesielt fast fokus er genialt for å ta festbilder med. Alltid i fokus. Ifølge elkjøps tekniske data er det en fixed-fokus 'fujinon' linse. http://www.fujifilm.no/default.asp?tf=y&gi...gid=7&amid=3298 Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Mer info: http://www.fujifilm.co.uk/fujidc/a403/ 1/2.7 tommer CCD, det er ca 1 cm. Ikke så dårlig. Det er samme som i det elegante lille F402 som koster 3000. Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jakter på kamera fra 1500-2000 Er dette dårligere enn A202? (dette koster 1557) Eller er det et ok tilbud? Eller bør jeg satse på A204z til 2040? Begge har webcam func. (som er et kriterie) Eller er det noen andre forslag? Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 A202 koster 2000 i butikkpris. Dette nye koster 1500 butikkpris. Trolig er det et parti kamera som ikke vill bli å finne i nettbutikkene. Tror det er tilsvarende A202, men med fujis egen bildebrikke. Kjøp heller et med 3x zoom til 2000 (som jeg regner med er en eller annen nettsjappe) Er du sikker på at webkam-funksjonen til Fuji gir deg det du ønsker? Det kan være at den kun fungerer med den medfølgende programvaren (PictureHelllo) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå