Woltox Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har nå en Noctua NH-D14, desverre litt for stor så jeg lurer på om jeg skal bytte den inn til Coirsair H70 Vannkjøling, er det et bra valg? Så siden jeg har noe defekte Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB, så lurer jeg på om jeg skal hoppe over til Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 6GB. Bare å komme med forslag hvis det er noe dere vil endre på. Kan bevege meg litt beggeveier i pris, hvis det blir behov. Jeg har egentlig ikke behov for mere ram (GB). Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Det med kjøleren, ville nok være en nedgradering. Men hvis du har for kraftig kjøler, eller du ikke trenger overklokking. Går det bare ikke ann å koble fra noen vifter? Så sant tempraturen er grei. (Under 50 grader) Den i viften ved ram brikkene, burde vel kunne flyttes eller tas bort. Jeg hadde ikke byttet Noctua NH-D14 hvis du først skal ha noe nytt, bør du nok bruke en 2000 kr på en vannkjøler. Hvis du ikke har garanti på ram brikkene, ville jeg gått for noe bedre. Tror forskjellene på ram brikkene er minimale, så er ikke noe invistering. Tenk heller på din neste maskin, og kjøp heller noe som du vil brukere senere, hvis hovedkortet ryker, så trenger du ikke å kjøpe nye ram brikker igjen. Endret 2. mars 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Har hørt at H70 er ganske ok, på lik linje med NH-D14. Vengace, er nyere, og mere overklokking vennlig. Har garanti på de jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå