Gå til innhold

Bare jeg som synes sydenturer er kjedelige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men sydenturer passer ikke for dem som vil oppleve noe annet enn ett varmt Svinesund.
Husk at det vi omtaler som "syden" omfatter områder hvor det bor flere titalls millioner. Tror du virkelig de mest spennende aktivitetene disse menneskene har er å se på Tv og lese bok på stranda?
Lenke til kommentar

Hvis du kjeder deg i syden er det bare å leie scooter. Ingenting er diggere.

Unnskyld meg, men nå flirer jeg faktisk høylytt - ingenting er diggere enn å kjøre scooter i syden?! HAHAAHAHAAHAHAHAAH!!!!!!!

Det er det værste jeg har hørt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du kjeder deg i syden er det bare å leie scooter. Ingenting er diggere.

Unnskyld meg, men nå flirer jeg faktisk høylytt - ingenting er diggere enn å kjøre scooter i syden?! HAHAAHAHAAHAHAHAAH!!!!!!!

Det er det værste jeg har hørt.

Det var da voldsomt ..

Lenke til kommentar

Syden er ett fint sted for dem som vil slappe av og bruke mesteparten av tiden i solen eller på den lokale pub'en. Funker sikkert greit en dag eller to, men 1-2 uker blir for lang tid.

Vi er som sagt forskjellige og vi har forskjellige "behov", og mitt behov er ikke å slikke sol, mens jeg leser en bok og eller bader og drikker øl.

Lenke til kommentar

Vi er som sagt forskjellige og vi har forskjellige "behov", og mitt behov er ikke å slikke sol, mens jeg leser en bok og eller bader og drikker øl.

Og hvorfor tror du at det eneste man kan gjøre i syden er å sole seg og å drikke? Det er like dumt som feks. å tro at det eneste man kan gjøre på storbyferie er å sitte på kafé og glo.

Lenke til kommentar

Og hvorfor tror du at det eneste man kan gjøre i syden er å sole seg og å drikke? Det er like dumt som feks. å tro at det eneste man kan gjøre på storbyferie er å sitte på kafé og glo.

Man kan sikkert hoppe tau, sykle, kjøre scooter, klatre i fjell, kjøre båt, pille seg i nesa, etc etc. der også, men man kommer vel ikke bort i fra at de som drar til syden vil ha ro og fred i varmen.

Jeg liker litt mer liv og røre rundt meg, og derfor så velger jeg en storby. Vi er som sagt forskjellige...

Lenke til kommentar

Når jeg er i syden bruker jeg dagene på sol, mat og alkohol. Å slappe av så totalt er helt fantastisk. :)

EDIT: Og nei, jeg vil ikke karakterisere meg som harry eller uintelligent bare fordi jeg liker å slappe av i fantastisk klima med gode kompiser.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...