nomore Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei, Har en litt eldre iPod Touch som eg ikke får kjøpt programmer til pga den ikke er oppdatert til siste versjon. Noe eg heller ikke får lov til pga at det er den eldre hw utgave. Så i praksis sitter eg da igjen med kun en fancy/dyr MP3 spiller. Spørsmålet mitt er, vil det hjelpe å jailbreake? Dvs, kan eg få tak i jailbreaking verktøy til en eldre utgave, og vil eg da få den såpass oppdatert at eg kan få tak i et par programmer som eg bruker den til? Formålet med den er, og har alltid vært, Spotify, Squeezebox fjernkontroll(iPeng) og Slingbox avspiller. Disse tre programmene forsvant når den lå i ei skuff og ble tom for strøm, og kom ikke tilbake når eg koblet den til en ny iTunes installasjon. Lenke til kommentar
Raste95 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei, Har en litt eldre iPod Touch som eg ikke får kjøpt programmer til pga den ikke er oppdatert til siste versjon. Noe eg heller ikke får lov til pga at det er den eldre hw utgave. Så i praksis sitter eg da igjen med kun en fancy/dyr MP3 spiller. Spørsmålet mitt er, vil det hjelpe å jailbreake? Dvs, kan eg få tak i jailbreaking verktøy til en eldre utgave, og vil eg da få den såpass oppdatert at eg kan få tak i et par programmer som eg bruker den til? Formålet med den er, og har alltid vært, Spotify, Squeezebox fjernkontroll(iPeng) og Slingbox avspiller. Disse tre programmene forsvant når den lå i ei skuff og ble tom for strøm, og kom ikke tilbake når eg koblet den til en ny iTunes installasjon. Den nyeste iOS 4.2.1 oppdateringen for iPod touch skal være gratis for nedlasting via iTunes. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Mener bestemt det skal være mulig å oppgradere denne til iOS 3.1, som burde gi deg tilgang på en hel del applikasjoner. iOS 4 får du derimot ikke lagt inn. Kilde: http://support.apple.com/kb/HT2052 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå