vegard12345 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Noen som vet hvor jeg får kjøp et øksehode, altså øks uten skaft? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 OBS Bygg, ByggMakker, ByggMax eller hva de nå heter alle sammen har vel slike ting? Clas Ohlson? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 OBS Bygg, ByggMakker, ByggMax eller hva de nå heter alle sammen har vel slike ting? Clas Ohlson? Økser uten skaft kan jeg ikke huske å ha sett noe sted. Økseskaft uten hode, derimot... Kjøp en komplett øks, skaftet er ikke så dyrt. Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 OBS Bygg, ByggMakker, ByggMax eller hva de nå heter alle sammen har vel slike ting? Clas Ohlson? Økser uten skaft kan jeg ikke huske å ha sett noe sted. Økseskaft uten hode, derimot... Kjøp en komplett øks, skaftet er ikke så dyrt. Det som er at jeg lager øks i sløyden på skolen, øksehodet må jeg skaffe selv, men aner ikke hvor jeg får kjøpt det, har søkt på google og sett i mange nettbutikker men nei... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Øksehoder mener jeg å ha sett på Jula Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det som er at jeg lager øks i sløyden på skolen, øksehodet må jeg skaffe selv, men aner ikke hvor jeg får kjøpt det, har søkt på google og sett i mange nettbutikker men nei... Kjøp en komplett og bryt av skaftet; det kommer til å skje enten før eller senere uansett... Lenke til kommentar
signii Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Vet ikke hvor i landet du bor, men på fabrikkutsalgene til Øyo og Brusletto selger de det. Selger det sikkert også på vanlige jernvarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå