KChOmEr Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 sitter og grubler over kamera og tenker mer og mer på en av disse to... Canon Digital Videokamera MV6iMC eller Sony Digital Videokamera, DCR-PC105 ser flere som anbefaler sony fremfor canon, men også noen som går motsatt vei. er det noen der ute som har erfaringer/anbefalinger på hva som jeg bør gå for? Lenke til kommentar
dustdown Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Kjøpte nettopp et Canon Zr70MC. (eller noen bokstaver i den gården..) og er hittil veldig fornøyd med utbyttet. Kameraet virker veldig robust og gjennomført. Grunnen var at Sony kameraene i samme prisklasse kom med touchscreen.. og ærlig talt.. har man BRUK for det? Gjør som jeg når du velger kamera.. tenk på hva DU skal bruke det til. Jeg valgte Canon fordi jeg kommer til å bruke mitt kamera en masse utendørs og vil derfor være litt møkkete på fingrene. Dessuten hadde Canon noen fancy batterier som varte lengre tydeligvis. Også bra for utendørs bruk. Kort sagt, hva er det DU trenger? Lenke til kommentar
KChOmEr Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 var en runde i butikker og forhørte meg litt idag --> merkelig hvor foskjellig de såkalte expertene utaler seg gitt.... er på utkikk etter et kamera som skal tilfredsstille bla disse krav: - Størrelse/vekt (derfo de 2 kameraene jeg har sett mest på) - batteri - bildekvalitet ('natt'/dag+++) - funksjonalitet/brukervennlighet - pris vs ytelse er jo og viktig skal bruke kameraet mest til ferie/fritid (ikke noe proffbruker), så må være godt allroundkamera... noen tips da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå