Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bygda ser på meg som rar og kansje tilbakestående...

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg skal gjöre så godt jeg kan. Jeg flyttet fra ei lita bygd til denne lille bygda for snart 3 år siden. Jeg begynte å drikke mye alkohol ettersom det var vanskelig siden jeg ikke kjente et menneske her unntatt pappa, som har bodd her hele sitt liv.

Folk lurte på hvem jeg var osv, og jeg er ganske sjenert så jeg oppförte/oppförer meg litt merkelig. Jeg er ikke som alle andre i en sosial situasjon. Men når jeg er alene så oppfatter jeg meg selv som en ganske normal persjon. Nå kjenner jeg noen her og har fått noen få venner. 4 stk kan jeg kansje si. 2 stk av dem er dröyt 40 år og jeg er 18. Men det kansje ikke spiller noen rolle. De som jeg föler ser på meg som annerledes er de på min alder. Når de snakker med meg så får jeg inntrykk av at de ser på meg som "dum" eller noe. Jeg blir verken behandlet eller snakket til som en normal persjon.

Tror at ganske mange tror at jeg er alkoholiker også, ettersom jeg drikker litt for mye og litt for ofte. Gikk videregående her i cirka 1 og ett halvt år, men hoppet av. Eller rettere sagt, ble utvist. Grunnen gidder jeg ikke å forklare.

Det jeg vil frem til er fölgende: Hvordan kan jeg overbevise de andre om at jeg ikke er så dum som de skal ha det til? Föler meg ikke mobbet eller noe slikt, jeg blir bare sett på som annerledes. Kansje for at jeg er nordmann i Sverige?

Hva kan jeg gjöre for å overbevise dem om at jeg ikke er den de tror jeg er?? Jeg er en gutt på snart 19 år.

Er svärt takknemlig for seriöse svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...