Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Matvarer man bør unngå i vagina?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke se for meg en kokosnøtt i en vagina engang. Eller vent, ordet vaginal ruptur kommer inn i hodet mitt.

http://www.springerlink.com/content/g64q24523252883w/

We report herein the rare case of a 56-year-old woman who suffered vaginal rupture into the peritoneal cavity during sexual intercourse, through which the small intestine prolapsed out from the vaginal opening.

ARGH. 56 år også..

Du milde Moses.. :ohmy:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, det meste av hva du bør unngå som du vanligvis finner her i Norge av matvarer er ramset opp, så jeg kan gi dere et tips på hva du kan stappe oppi, om hun er tøyelig nok.

Mango. Jeg har et lite filmklipp fra mange herrens år siden med ei dame som presser en hel mango ut av musa. Den er rimelig slingrete (musa) vel og merke. Sannsynligvis samme dame som presset en amerikansk fotball ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Herregud.. om noen har lyst til å eksprementere litt med matvarer så er det da ingen ting galt i det?

Går det ann å bli mer barnslig?

- Kjøttkaker

- Flattbrød

- Stekt egg

- Leverpostei

- Kokt torsk

Hvor gamle er dere egentlig?

Til trådstarter:

Bare pass på at du bruker ting du får ut igjen ;)

Agurk, gulrot, eventuelt mindre ting inni en kondom? skader aldri å ha en kondom rundt tingene.. og bruk glidemiddel ;)

Edit:

,

Fluesopp er ikke en matvare en gang.. den er jo gjerne giftig..

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Herregud.. om noen har lyst til å eksprementere litt med matvarer så er det da ingen ting galt i det?

- Kjøttkaker

- Flattbrød

- Stekt egg

- Leverpostei

- Kokt torsk

Til trådstarter:

Agurk, gulrot, eventuelt mindre ting inni en kondom? skader aldri å ha en kondom rundt tingene.. og bruk glidemiddel ;)

Edit:

,

Du har lagt merke til tittelen på tråden?....

Lenke til kommentar

- Kjøttkaker

- Flattbrød

- Stekt egg

- Leverpostei

- Kokt torsk

Til trådstarter:

Edit:

,

Jada.. men det er ikke noe spesielt man ikke bør putte oppi der annet enn møkkete ting, og ting som kan være problematisk å få ut.. som jeg skrev tidligere.. man kan bruke det meste om man tar på en kondom.. kan f.eks putte noen små poteter i en kondom? eller lime?

Lenke til kommentar

Jada.. men det er ikke noe spesielt man ikke bør putte oppi der annet enn møkkete ting, og ting som kan være problematisk å få ut.. som jeg skrev tidligere.. man kan bruke det meste om man tar på en kondom.. kan f.eks putte noen små poteter i en kondom? eller lime?

Poenget mitt var utelukkende at du reagerte på noen av forslagene som umodne, de var ikke umodne, de svarte på temaet i tråden. Ting som det faktisk går ann på fornuftig vis å benytte som seksualobjekter er faktisk off topic i denne tråden...

Lenke til kommentar

Poenget mitt var utelukkende at du reagerte på noen av forslagene som umodne, de var ikke umodne, de svarte på temaet i tråden. Ting som det faktisk går ann på fornuftig vis å benytte som seksualobjekter er faktisk off topic i denne tråden...

ja, men jeg er ganske sikker på at trådstarter ikke har planer om å putte Lasagne eller varm frityrolje i vaginaen sin... det går ann å komme med litt mer "relevante" ting..?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...