Gjest medlem-211409 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.whale-images.com/images_/mig/killer-whale_breach.jpg hval Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg klarer ikke se for meg en kokosnøtt i en vagina engang. Eller vent, ordet vaginal ruptur kommer inn i hodet mitt. http://www.springerlink.com/content/g64q24523252883w/ We report herein the rare case of a 56-year-old woman who suffered vaginal rupture into the peritoneal cavity during sexual intercourse, through which the small intestine prolapsed out from the vaginal opening. ARGH. 56 år også.. Du milde Moses.. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ikke bare moses,men resten av slekta også. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ^ Den tror jeg har vekstgrunnlag hos noen. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Vel, det meste av hva du bør unngå som du vanligvis finner her i Norge av matvarer er ramset opp, så jeg kan gi dere et tips på hva du kan stappe oppi, om hun er tøyelig nok. Mango. Jeg har et lite filmklipp fra mange herrens år siden med ei dame som presser en hel mango ut av musa. Den er rimelig slingrete (musa) vel og merke. Sannsynligvis samme dame som presset en amerikansk fotball ut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ikke putt egg oppi. Tenk hvis de knuser Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 kokt torsk. ...levver og rogn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Vi kjøpte like godt den største aubergineren.. Ca 12 cm i diameter.. Den gled rett inn.. Jeg fistet henne også med en hånd.. Romslig altså.. Men hun hadde og mye leketøy med gode dimensjoner.. Postet av anonym: a2eb05a2cb545224cba9af38974a65f5 1 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Herregud.. om noen har lyst til å eksprementere litt med matvarer så er det da ingen ting galt i det? Går det ann å bli mer barnslig? - Kjøttkaker - Flattbrød - Stekt egg - Leverpostei - Kokt torsk Hvor gamle er dere egentlig? Til trådstarter: Bare pass på at du bruker ting du får ut igjen Agurk, gulrot, eventuelt mindre ting inni en kondom? skader aldri å ha en kondom rundt tingene.. og bruk glidemiddel Edit: , Fluesopp er ikke en matvare en gang.. den er jo gjerne giftig.. Endret 17. april 2011 av Carman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Rusmiddel, matvarer, i disse dager er det ikke alltid like lett å se forskjell. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Herregud.. om noen har lyst til å eksprementere litt med matvarer så er det da ingen ting galt i det? Går det ann å bli mer barnslig? - Kjøttkaker - Flattbrød - Stekt egg - Leverpostei - Kokt torsk Hvor gamle er dere egentlig? Til trådstarter: Bare pass på at du bruker ting du får ut igjen Agurk, gulrot, eventuelt mindre ting inni en kondom? skader aldri å ha en kondom rundt tingene.. og bruk glidemiddel Edit: , Fluesopp er ikke en matvare en gang.. den er jo gjerne giftig.. Du har lagt merke til tittelen på tråden?.... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Herregud.. om noen har lyst til å eksprementere litt med matvarer så er det da ingen ting galt i det? Går det ann å bli mer barnslig? - Kjøttkaker - Flattbrød - Stekt egg - Leverpostei - Kokt torsk Hvor gamle er dere egentlig? Til trådstarter: Bare pass på at du bruker ting du får ut igjen Agurk, gulrot, eventuelt mindre ting inni en kondom? skader aldri å ha en kondom rundt tingene.. og bruk glidemiddel Edit: , Fluesopp er ikke en matvare en gang.. den er jo gjerne giftig.. Du har lagt merke til tittelen på tråden?.... Jada.. men det er ikke noe spesielt man ikke bør putte oppi der annet enn møkkete ting, og ting som kan være problematisk å få ut.. som jeg skrev tidligere.. man kan bruke det meste om man tar på en kondom.. kan f.eks putte noen små poteter i en kondom? eller lime? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Du har lagt merke til tittelen på tråden?.... Jada.. men det er ikke noe spesielt man ikke bør putte oppi der annet enn møkkete ting, og ting som kan være problematisk å få ut.. som jeg skrev tidligere.. man kan bruke det meste om man tar på en kondom.. kan f.eks putte noen små poteter i en kondom? eller lime? Poenget mitt var utelukkende at du reagerte på noen av forslagene som umodne, de var ikke umodne, de svarte på temaet i tråden. Ting som det faktisk går ann på fornuftig vis å benytte som seksualobjekter er faktisk off topic i denne tråden... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Du har lagt merke til tittelen på tråden?.... Jada.. men det er ikke noe spesielt man ikke bør putte oppi der annet enn møkkete ting, og ting som kan være problematisk å få ut.. som jeg skrev tidligere.. man kan bruke det meste om man tar på en kondom.. kan f.eks putte noen små poteter i en kondom? eller lime? Poenget mitt var utelukkende at du reagerte på noen av forslagene som umodne, de var ikke umodne, de svarte på temaet i tråden. Ting som det faktisk går ann på fornuftig vis å benytte som seksualobjekter er faktisk off topic i denne tråden... ja, men jeg er ganske sikker på at trådstarter ikke har planer om å putte Lasagne eller varm frityrolje i vaginaen sin... det går ann å komme med litt mer "relevante" ting..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg