Flimzes Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Alt du har planlagt å spise... 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Alt du har planlagt å spise... Har du ikke hørt om 'eating out'? 1 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Iphone Den passer vel strengt tatt bedre i vagina enn i magen Kaktusfiken, ser delikat ut, men skallet er dekt av ørsmå pigger. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Potetmos. Finnes vel noen grønnsaker som er mulig å putte oppi, men husk at de må være ferske. Kjedelig å få knekt av en halvdårlig myk gulrot opp i vagina, best med stivt. Husker ikke navnet på alle grønnsakene, men det er vel bare å ta seg en tur på nærbutikken å se om noe frister. Husk, bananen skrelles ikke før bruk. Endret 3. mars 2011 av untouch4ble 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Vaginaen er romslig.. Skal fiste med en hånd. Muligvis to etterhvert. Tenkte å prøve hvor mange wiener vi fikk plass til.. bruke en stor auberginer.. fylle i yoghourt og pule/fiste.. Hva med en karamellpudding? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg ville holdt meg unna alt som er vanskelig å få ut igjen uten høytrykkspyler / dampvasker. Lenke til kommentar
Populært innlegg mongojarle Skrevet 3. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2011 Vaginaen er romslig.. Skal fiste med en hånd. Muligvis to etterhvert. Tenkte å prøve hvor mange wiener vi fikk plass til.. bruke en stor auberginer.. fylle i yoghourt og pule/fiste.. Hva med en karamellpudding? DERE skulle prøve? Kan hende jeg er litt for nyfiken nå men, hvem i huleste er dere egentlig? Og hvem sin vagina skal smake pølse? Håper det er wiener med brøl! "OH YEEEEEEEEAAAAAAAH! 15 Lenke til kommentar
Jigglypuff Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvorfor stappe forskjellige matvarer oppi der? Kan skjønne pølse, gulrot, agurk ol., men andre matvarer? Tror for øvrig at mat med chili vil gjøre ganske vont. Lenke til kommentar
Populært innlegg REALRAW Skrevet 3. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2011 24 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 En båt. Eller ett fly... Da blir du nok kjørt hardt nok. 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Da var dagens "WTF?!" i boks 5 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kukost. Men seriøst. Nå er vi barnslige her. Eller dere, rettere sagt. Jeg råder TS til å oppsøke lege og høre om farlighetene der... 3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Good gammældags fiskægratæng! 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sukker/sukkerholdige matvarer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sprøstekt løk. Kaffepulver. Nøtter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Og hvem sin vagina skal smake pølse? Håper det er wiener med brøl! "OH YEEEEEEEEAAAAAAAH! Dagens. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg