Emmen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Holder på å setter opp ps3 media server og har problemmer. Jeg finner selv serveren på pcen, men ikke på ps3en. Jeg har absolutt ingen anelse hva jeg gjør feil. Det kommer bare opp at ps3en ikke har blitt funnet på ps3 media server, og det dukker ikke opp noe på ps3en. JEg har prøvd å slå av firewall og forandre port på programmet, men ingenting virker. Er ganske fortvilt egentlig. Any help? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvordan er PC og PS3 koblet sammen ? Er begge kablet, begge trådløst eller en av hver ? Hva er IP-adresse på PS3 og PC ? Hvis PC har flere nettverkskort kan det være viktig å velge riktig kort i instillingene på PMS. Lenke til kommentar
Emmen Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 trådløst gjennom en router. Jeg får til ¨pinge ps3en. Begge ligger på samme subnet (192.168.2.XXX) og jeg har prøvd å velge nettverkskort. Det var en virtuel og en ekte. Lenke til kommentar
Emmen Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Ah, fikk det til å virke nå. løsningen var så enkel som å aktivere media server oppdagin på ps3en.... Anyhow, hvorfor disconnecter ps3en media serverene når jeg spiller spill? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg vil tro at spill krever å kontrollere det meste av hva som foregår så nesten alle andre tjenester på XMB blir slått av, og spesielt de som her med nettverk å gjøre. Er det noe problem ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå