Olum Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Heisann, jeg har planer om å legge til engelsk tekst på den norske serien Politet. Har aldri gjort dette før, så jeg så på et par youtube-tutorials. Det letteste virket å være Windows Movie Maker, men problemet her var at uansett hva jeg gjorde landet filmklippet på lyddelen. Deretter bestemte jeg meg for å følge denne guiden som jo ser enda lettere ut. Jeg har skrevet noen setninger i Notepad og jeg ser dem når jeg åpner BSPlayer. Problemet er at undertekstene ikke kommer opp i noen andre avspillingsprogrammer. Hvordan får jeg lagt tekstene ordentlig inn i filen? Er det en annen fremgangsmåte jeg burde bruke? Lenke til kommentar
Emmen Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Prøver du å legge inn subtitlesene som softsub eller hardsub? For om jeg ikke tar helt feil så går det ikke an å softsubbe i windows movie maker. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Det virker som jeg har fått det til nå. Jeg bruker Subtitle Workshop og legger inn tekster hardsub. Om jeg får mer problemer, most likely, spør jeg her. Takker uansett for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå