Nektard Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 De nye politibilen, de er latterlige! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har du link til bilder eller artikkel om dem? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Mine erfaringer med politiet er i alle fall at alle er en gjeng hyggelige folk, selv når jeg er kraftig beruset på byen f.eks. Det betyr ikke nødvendigvis at alle politifolk er så hyggelige som alle jeg har møtt, men det er da en finere tanke enn at alle politifolk er noen jævler fordi du har dårlige erfaringer med dem? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Slik de politifolkene jeg har støtt på har oppført seg så har jeg ingen grunn til å bare innføre en fin tanke uten videre! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Prøver bare si at det er like tåpelig å si at alle politifolk er hyggelige, som det er å si at alle er en vits. Jeg tror dog at de aller fleste politifolk er hyggelige, men kan ikke generalisere før jeg har møtt alle. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tror nok ikke det er så tåpelig siden de er i en situasjon der de tror de har makt og makt gjør som kjent noe med folk... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jo, det er tåpelig da ingen av partene har noe grunnlag for å generalisere holdningene til samtlige politimenn og -kvinner. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Å si at politiet bruker altfor mye tid på fillesaker og altfor liten tid på alvorlige saker er iallefall ikke generalisering! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ei heller er det holdningene deres. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jaså, og det vil du underbygge med hva da? Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Politiet i norge, og helt sikkert andre steder, er svært individuelle. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 @Glimti: Som nevnt lenger bak i tråden handler det om politikk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Mener du det er en unnskyldning for elendig prioritering? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg ser ikke poenget ditt. Politimenn har dårlige holdninger på grunn av politikeres dårlige prioriteringer? Forklar. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg snakker om politiets prioritering og ikke om politikernes. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kan du utdype om hva du mener med politiets prioritering, og hvorfor de er dårlige? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Les gjennom tråden. Jeg har skrevet om mine erfaringer med politi. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Om politi: http://no.wikipedia.org/wiki/Politiet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå