Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Syk? eller ikke? Sover mye


guesswho

Anbefalte innlegg

Hei. Mamma mener jeg bør gå til legen, men vil bare "lufte" litt med dere først. Kanskje noen som vet hva det er?

 

Har i lang tid, siden i høst i følge mamma, har jeg vært trøtt, sliten, sovet mye. Kan legge meg i normal tid, stå opp, gå på skolen komme hjem å sove tre timer for så å våkne og sove normalt igjen på kveldstid. Har hatt hyppig avføring (tror jeg da) har avføring 3-4 ganger per dag, i perioder diarè, har også gått litt ned i vekt. Hva kan dette være? Er min mor en hypokonder som mener jeg bør gå til legen?

 

Jente 18, snart 19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snorker ikke, sove godt igrunn.. kjøpte meg akkurat ny myk seng, er deilig.

 

Har massevis av motivasjon på skoelen og får bra resultater. Prøver å trene to ganger i uken.. Når jeg holder på med noe går det bra, men så snart jeg ikke gjør det blir jeg trett. Glemte å nevne at jeg sovner på skolen av og til også, ikke fordi det er uinteressant, vet ikke hvorfor. Er også med venner innimellom og jobber litt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Oppsøk lege du. Bedre å få konstatert hva som eventuelt feiler deg og få gjort noe med det, eller å få det avkreftet enn å måtte gå og være usikker over lengre tid.

Lenke til kommentar

kan jo muligens også bare være en vanesak, om du er vant til en blund etter jobb/skole så stiler det indre tidsuret seg til det og når du legger til en ny god seng så er det jo bare en ekstra god grunn til å sove mye og godt.

 

Men et lite spørsmål hva regner du som normal tid? folk er forskjellig når det kommer til det

Lenke til kommentar

Siden høst sier du.. sikker på at du ikke bare er blitt rammet av en depresjon som følge av ''vintermørket''? Det er viktig å få i seg en del c-vitamin i de mørke vintermånedene, ellers kan man lett føle seg sliten og nedstemt. Kålrot er en fin kilde til c-vitamin, og i og med at det er så få kalorier i kålrot så er det bare å spise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...