Velmont Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ooooo, max nice! Leste alt på sia de. Ganske stilig ja Menneh -> avataren din, kan du ikke jevne ut kantene litt`? Vil se mye bedre ut 8) Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 skjønner ikke hvorfor du :woot:'erdet er jo ikke noe spesielt gjort her .. å ta å skjule DVDspilleren tar 10 sec .. lage 2 hull til vifta tar ... noen sekunder til (hvis du har riktig verktøy) Samma det...En ganske fin og orginal mod. Syns at han kan være stolt av den.... Det er ikke alle som gidder å modde så sykt som andre og så er det begrensa med hva man kan gjøre med en shuttle også da Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Vakkert! Meget pen og stilfull mod. Bra at du ikke bruker tivoli-belysning slik noen har for vane å gjøre Nettingen i stedet for plexi tok seg svært godt ut! Synd at folk som Kebab Fjott kommer å slenger dritt her Jeg la merke til at du har to forskjellige skjermkort på bildene. Kan jeg får det overflødige Radeon 9800 kortet? =P Lenke til kommentar
bambam Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Meget pent Stilrent og fint. Med fine lys og effekter. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Den var skikkelig pen. Bra jobba! Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hva er vitsen med: Stealthet DVD?? må jo inn på my computer og trykke løs ut for å få ut dvd-rommen? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hva er vitsen med: Stealthet DVD?? må jo inn på my computer og trykke løs ut for å få ut dvd-rommen? No my friend. Et lett trykk på nederste del av lokket, og skuffen kommer ut. Vet hva jeg snakker om :wink: Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Pent! Veldig pent. Jeg likte godt vinduet med netting og lysene, men jeg må bare si at jeg elsker sølvfarger med stilige lys. Har selv en maskin i børstet stål med rosa lys og semi-transparent vindu Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Dette er forresten den eneste fine Stealth moden jeg har sett. Hater i utgangspunktet slike modder, men denne ble meget fin =) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Nice, very nice! Indeed! *Applaudere* Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Se her a, masse respons på en gang Takker for alle hyggelige ord! Dette blir nok ikke siste gang jeg modifiserer et kabinett, det gav mildt sagt mersmak;) Men, eh, har jeg råd til flere PCer? Nei... hehe Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 ooooo, max nice! Leste alt på sia de. Ganske stilig ja Menneh -> avataren din, kan du ikke jevne ut kantene litt`? Vil se mye bedre ut 8) Forresten, om noen kan si meg hvordan å få jevne kanter med gif tar jeg gjerne imot tips.... snålt at det ikke er kommet et bedre format med muligheter for gjennomsiktige bilder (om dere skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 photoshop fikser jobben Edit: png fikser transparang og bedre kvalitet Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Bitteliten "oppdatering" Her er noen bilder av PCens innisde som noen har sagt de ville se :smile: : Større bilde Større bilde Større bilde Større bilde Jepp, det er et kabelrot uten like, men det er omtrent ikke mulig å gjøre det penere og fortsatt kunne ta ut komponenter...... noe penere ville blitt permanent :-? Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Og enda en oppdatering om noen vil se, temperaturer Load (UT2k3 i 800x600 vindu slik at jeg kan se speedfan, spilte i en halvtime) Idle i windows XP 2-3 minutter etter load temp med en del bakgrunns prog kjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå