AdneM Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har ingen peiling på hvor denne tråden skulle. Jeg skal snart reise med fly alene, og det er innenfor landet. Jeg er mindreårig og snuser og lurer på om jeg får ha med snus i håndbagasjen. Jeg skal altså ikke sjekke inn noe bagasje. Har det noe å si om jeg er mindreårig? Lenke til kommentar
William_S Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sikkerhetskontrollen bryr seg bare om hva som er ulovlig på fly, ikke om du har med deg en pakke snus. De som derimot kan bry seg er tollkontrollen, men siden du flyr innenlands så har ikke det noe å si. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 9) Hva med snus? Snus er tillatt å ha med i håndbagasjen. Det er ikke væske, og behøver derfor heller ikke legges i den gjennomsikttige lukkbare plastposen. http://www.avinor.no/avinor/bagasjeoginnsjekking/20_Bagasje Lenke til kommentar
geil Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Din alder har ingenting å si. Det er ikke ulovlig å snuse som mindreårig, men det er ulovlig å selge snus til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå