Brynj Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei, har nå vært å spurt etter jobb, og har fått beskjed om å levere cv og jobbsøknad. Jobbsøknaden går greit, men hvordan skriver jeg en cv når jeg fortsatt går på ungdomskolen å ikke har hatt andre jobber enn gjennom skolen opp igjennom årene ? du skal jo fylle inn arbeidserfaring, utdanning osv.. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Du kan forsatt skrive opp hvilken skole du har gått på og muligens valgfag om det er relevant. Har du noe kunnskap som er relevant for jobben kan du jo også ta det med, f.eks kurs osv. Men er det en jobb som 15åringer søker på så er sikkert ikke det så veldig relevant hvilken praksis/utdanning du har. Edit: Jeg antar du vet noelunder hvordan en cv skrives? Finnes veldig mange eksempler på nettet. Endret 1. mars 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du har kanskje ikke jobbet så mye, men det kan jo hende du har relevante ferdigheter likevel. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hva du kan ta med i en CV. Navn Personalia (tlf, mail, adresse) Nøkkelkvalifikasjoner (en til to setninger om dine sterke sider) Erfaring (oftest jobb og org.arbeid blir listet her) Utdanning Annet (Som språkferdigheter, datakunnskaper og interesser). Referanser og attester. Fyll inn det du kan, ingen (med litt fornuft) forventer at en 15 åring har mye på sin CV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå