mixi14 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 ja her har det tatt sin lang pause hehe, men skal så snart starte igjen med det ! blir nok Tg på meg neste år også Det som skal mest skje i år er : gjøre overdelen mye finere gjøre noe omigjen på hele båten . Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Stilig prosjekt, ett lite tips til den docx filen du har lagt ut, om du eksporterer til PDF eller bruker ett bildeformat i stedet vil du forsikre deg om at layout'en ser lik ut paa alle maskiner Mvh [infected] Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 tusen takk det er endret nå ! Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 tusen takk skal nok blir helt ferdig og den skal se mye tøffere en den var ! ;D men kom gjerne med tips og Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 begynner å bli lei pusse båten alt hehe, men det får da går da man ser resultatet Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ser bra ut dette. Stå på Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Tilhenger: Idag har jeg fått sveist nesten ferdig hele tilhengeren, men mangler bare ei stang som mår bare sveises og så skal je få på hjula neste gang tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå