Simen1 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 * "Ultra Silent" PSU: 28A på 3,3V, 30A på 5V og 15A på 12V, totalt 300W. * Det er plass til 2 stk 120mm vifter. * Det er vibrasjonsdempende montering av diskene. * Prisene ligger på rundt 600-900kr inkl. PSU. Her er mer spesifikasjoner på strømforsyningen, og her for kabinettet. Er det noen som vet om det er bra, har sett noen tester på det eller kanskje har testet det selv? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Kabinettet er erfaringsmessig bra. Strømforsyningen har jeg aldri hørt om :-? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Yohoo! Overklokking.no har faktisk testet det. Rart jeg ikke hadde fått med meg det.. :-? Da er det bare å begynne å lese testen.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Etter å ha lett litt fant jeg ut at Chieftec har et som ligner veldig. Det er litt dyrere siden man må kjøpe PSU separat, og ser slikt ut: Dette finner jeg ikke test på hos overklokking.no, så da tillater jeg meg å spørre om hvilket av disse to kabinettene jeg bør velge ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå