Gå til innhold

Erfaringer/meininger med jobb via bemanningsbyrå

Anbefalte innlegg

Etter mye søk, ser det ut som om jeg må gå via slike Outsourcing eller bemanningsbyrå for å få ønsket jobb.

Har noen der ut erfaringer å jobbe igjennom et slikt tilbud? Hva kan jeg forvente? Fordeler/ulemper jeg bør vite eller tenke på?

Skal på interview/samtale hos enn imorgen, så jeg setter pris på tilbakemeldinger/råd.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan gikk intervjuet?

Jeg har arbeidet gjennom Manpower, og var veldig fornøyd med det. Likte både jobben, kontaktpersonen min i Manpower og muligheten til å velge annet hvis ikke jobben hadde passet for meg. Lønna er jo selvfølgelig ikke den aller høyeste, men akkurat nok for meg :)

Lenke til kommentar

Hvordan gikk intervjuet?

Jeg har arbeidet gjennom Manpower, og var veldig fornøyd med det. Likte både jobben, kontaktpersonen min i Manpower og muligheten til å velge annet hvis ikke jobben hadde passet for meg. Lønna er jo selvfølgelig ikke den aller høyeste, men akkurat nok for meg :)

Tja, gikk greit. Men er sant det du sier om lønn. Jeg forstår også at de kan ikke tilby "fastjobb" lønn nivå siden de leier jo meg ut, og må selv tjene penger på meg.

Så når jeg ble spurt hvilket lønn jeg forventet, måtte jeg "gi meg" med å trappe ned en del... :(

Men det er uansett mer enn å gå arbeidsledig!

Hun var veldig hyggelig, og var sikker på at de ville få meg raskt ut i arbeid. Så jeg håper å være i arbeid om kort tid. Hun sa at det var mulig at det skjer så fort som neste uke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...