Bushnell Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 jeg kan få kjøpt en paradigm ps-1200 for 1000 kr.. haken ved det att det er ødelagt element i den.. men likevell ser jeg på det som et godt tilbud.. hvor mye vil det koste ca å få i nytt element? (har ikke planer om å gjøre det selv) tenkte jeg sku kjøre den på hifiklubben eller noe.. så vidt jeg vet skal det være en bra subwoofer.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 få formeninger.. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Det letteste er vel å maile hifi klubben, og få en pris av dem. Er vel ikke så mange her som sitter med en slik prisliste foran seg :wink: Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Om det blir for dyrt på hifiklubben så kan du jo uansett få tak i de tekniske dataene til elementet som er brukt og finne et ekvivalent? Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Nytt element koster ca 1500 kr. 1000 kr for element og 500 kr for å få det stappa inn. Kanskje du kan få elementet å sette det i selv? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 hmm tror kassa er laga sånn att vanlige folk ikke skal kunne rote inni der.. dessuten tror jeg att det kanskje er best å sende den på hifiklubben.. takk for svaret.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 er det noen som har noe å si om subwoofern generelt? bra? dårlig? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har hatt en sånn for mange år siden. Mye bass for pengene mener jeg å huske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå