Kaarerekanraadi Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg endte opp med å skru kokeplaten på 6 og ikke 0. Etterhvert kjente jeg lukt fra det lille fettet som var igjen, og fikk stormet bort og skrudd av. Kan stekepannen sitt belegg nå ha forandret seg p.g.a av den sterke varmen? Vil det falle av nå fremover? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hvis mye belegg begynner å falle av bør du kaste pannen. Det går greit om du får i deg bittelitt av belegget, men hold det til et minimum. Endret 3. mars 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Er belegget misfarvet? Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er vel som ahpadt sier vil jeg tro. Fikk noen skikkelige billige teflon-kjeler til jul en gang, kokte ris i de og da fulgte absolutt alt belegget med risen da jeg helte det opp i en skål. Samme skjedde da jeg skulle koke opp vann til kaffe, ble en fin blanding i kaffekoppen gitt. Om overflaten har fått bobler i seg eller er misfarget, da ville jeg stått over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå