Dellers Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Det fine er jo at det kjører ørten ganger bedre enn Crysis...Crysis krever jo enormt mye, men skalerer også veldig dårlig. Kort sagt syns jeg ikke Crysis kjører bra med GTX 580 i SLI. Crysis 2 kjører minst 2 ganger bedre (har ikke skjekka framerate...) selv uten SLI-støtte enda. Ikke har det de enorme fps-tapene hver gang det skjer noe heller, Crysis gikk fort fra 60 til 30 pga. små eksplosjoner o.l. 2-eren flyter bare så enormt mye bedre, og jeg syns det er helt greit at wow-faktoren ikke er like stor så lenge det kjører så bra som det gjør. Tross alt syns jeg igrunn ikke grafikken i Crysis 1 er det helt store lenger heller, selv om det i og for seg ikke finnes noe som er bedre. Endret 28. mars 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 At Crytek, som er ledende innen PC grafikk lager en forbanna port fra konsoll er kvalmende. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Crysis 1 synes jeg var bedre optimalisert også for den saks skyld Dellers. Det har fortsatt den beste grafikken til dags dato, og kjører fint på nyere skjermkortløsninger... Så sånnsett så er det ingen som har laget et spill som er bedre optimalisert med så høy grafikk. Crysis 2 er mer en god blanding av medium og high grafikknivå. (som er bladnet godt sammen, slik at det ikek er noen tydelige svakheter) Og kjører du på de samme grafikkinstillingene så sitter du med rimelig god ytelse da også. Det faktum at også omgivelsene er langt lettere å rendre, så sitter du med et spill som ikke er bedre optimalisert for PC. Cryengine 3 er ikke noe annet enn en Cryengine 2 som har blitt optimalisert for konsoller. Alt tyder på det, og det var vel egentlig det jeg fryktet. GTX 480'en for både 2'ern og 1'ern til å flyte godt. Skal mer enn bare et par eksplosjoner for at framedroppen går ned til 30 FPS, og med GTX 580 i SLI så må du kjøre på med enormt høy AA for å få så dårlige tall altså. Endret 28. mars 2011 av Andrull Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ryktene om en DX11-patchen er avkreftet. Crytek: "No patch was ever confirmed, I have no idea why this website even posted such information" kilde Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Whoa! Ikke akkurat noen gode nyheter. Som Andrull påpeker så er det mange ting i Crysis 2 hvor det merkes at man har kuttet "hjørner" for å fungere optimalt med spillkonsoler , Mulig vi rett og slett er heldige for at Crysis 2 kom ut på Pc i det hele tatt. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Rett og slett LATTERLIG. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Da lever Crysis 2 neppe noe lenger enn til BF3 sin lansering. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror det beste PC-spillere kan håpe på nå er at PS4 og Xbox 3 kommer ut så fort som mulig... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Er Campaign relativt kort? 3t40 min @ 50% nå. Spiller forøvrig på nest vanskeligste grad. Edit: Egne meninger om spillet sålangt. God historie, fantastisk underholdende musikk. Grafikken flyter og jeg finner meg ofte i å "explore" ting utenfor oppdragene. Hvordan er forresten spillestilen til folk? Drepe alle, eller liste/snike? Selv prøver jeg å blande det litt. Endret 29. mars 2011 av Hille Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Samme som deg Hille, tar noe stealth og kommer å tar de fra andre vinkler Crysis 2 er så digg! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Da lever Crysis 2 neppe noe lenger enn til BF3 sin lansering. Tviler egentlig på at noen andre fps vil leve noe lenger enn BF3 launch Men Crysis 2 er dritartig hittil da både i MP og SP. Har bare spilt noen få timer, så får se om jeg synes det er like flawed som BC2 når jeg kjenner mapsene bedre, men tror dette fungerer utmerket mens jeg venter på BF3. Ble litt overrasket da jeg så at pcen min kjører spillet helt fint på extreme men det er jo bare positivt Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hvordan er forresten spillestilen til folk? Drepe alle, eller liste/snike? Selv prøver jeg å blande det litt. Avhenger veldig av fienden, så jeg bruker ofte litt tid til å orientere meg før jeg angriper. Aliens forsøker jeg å snike meg inn på da de ofte er litt færre på samme sted. Da er det stealth-kill, grab/melee og shotgun som gjelder. Mennesker har en tendens til å være litt mer årvåken enn aliens og langt fler i antall (så langt jeg har kommet hvertfall). Slår ut kjøretøy og turrets først og skyter resten fra medium avstand. Hender også at jeg sniper både aliens og mennesker dersom landskapet tillater det, men syntes sniperen gjør ting litt lett. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Hmm... etter alt det negative jeg har hørt til nå, er jeg nesten litt i tvil om jeg skal kjøpe det? Hadde ikke penger til releasen, men nå som jeg har det, så høres det jo ut som om hele spillet er en flause. Shall? Shall not? RIP Crytek... Hadde forventet et mer "teknologi fremmtid" produkt fra dere -.- Heigren Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hmm... etter alt det negative jeg har hørt til nå, er jeg nesten litt i tvil om jeg skal kjøpe det? Hadde ikke penger til releasen, men nå som jeg har det, så høres det jo ut som om hele spillet er en flause. Shall? Shall not? RIP Crytek... Hadde forventet et mer "teknologi fremmtid" produkt fra dere -.- Heigren Jævli bra spill når alt funker. Kan kanskje anbefale å vente til alle problemene rundt releasen er fikset. Kanskje til DX11 er patchet in også. Om du er heldig har spillet falt i pris til da også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hmm... etter alt det negative jeg har hørt til nå, er jeg nesten litt i tvil om jeg skal kjøpe det? Hadde ikke penger til releasen, men nå som jeg har det, så høres det jo ut som om hele spillet er en flause. Shall? Shall not? RIP Crytek... Hadde forventet et mer "teknologi fremmtid" produkt fra dere -.- Heigren Selv synes jeg at spillet er drtiartig Har ikke spilt enern da. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Da blir det nok å stikke innom butikken og anskaffe meg et eksemplar i dag Ble vell ikke noe av patchen alikevell psychotim? Men uansett, føler jeg må runne hele serien når jeg først har spilt 1 og Warhead Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Synes dette var kjempegøy. Jeg likte ikke disse nordkoreanerne som man skyter en haug av i de forrige spillene. Dessuten var de blå is-romvesnene helt for umulige å treffe. Synes det var veldig kjipe aliens, selv om jungelen og naturen var stilig. I Crysis 2 liker jeg mye bedre fiendene. Aliens dør med mye splatter og gugge. Menneskefiendene er mye kulere enn nordkoreanerne. Eneste jeg ikke liker like godt er bybildet som er hinsides kaotisk, forvrent og opp-ned. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Det eneste som er avkrefta med at DX11 patchen skal komme, var ryktene om at den skulle komme igår, og for øyeblikket er det vel verken sikkert om DX11 patchen kommer eller ikke kommer i det hele tatt, dog jeg vil tro den kommer, men når er usikkert. Ellers så trives jeg godt med spillet så langt, tror jeg nærmer meg slutten på singleplayer delen nå og det er vært en fryd så langt, eneste minuset er at AI'en finner på rare ting i blant, og at jeg har hatt litt trøbbel med at nano credits forsvinner. Multiplayer delen har potensiale, spilt noen par kamper og jeg liker det jeg har fått prøvd, dog de må få has på server problemene. Edit: Crysis 2 er på ingen måte perfekt, men når man ser på hva annet man har av FPS spill i dag, så syns jeg Crysis 2 er en av de bedre, nyere spillene hvertfall. Endret 29. mars 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Når kommer sandboxen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Når kommer sandboxen? Som med DX11 patchen, så er det ingen som vet for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå