Blabla1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Thermal vision! Ja.. Det stemmer det. Cloak mode er ikke ubalansert likevel, hehehe dreit meg ut.. Endret 7. mars 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) 14 mars om jeg ikke husker feil. Rettelse: The demo ends at 11:59PM Pacific Standard Time (PST) on Sunday, March 13th (Subject to change). Specs på denne monsterpc da iToMAN Kjører på Hardcore i 1920x1080p med 60 FPS i Crysis 2, ja jeg vet det er bare DX9 Her er mine speccs Intel Core™ i7 Quad Processor i7-950 3.07ghz Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 12GB Gainward GeForce GTX 580 1536MB Veldig fornøyd med demoen sålangt, kansje litt grått etter lang tweaking på skjermen men supergod flyt! Har ikke spilt skikkelig pc siden jeg var 22 nå er jeg 25, og fortsatt spiller jeg bra. Fikk på min andre runde 15-2 i stats Endret 7. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nice, er jo knall det der. Men hva skal du med 12 gb ram? Hvis du bruker den til spill. Skjermkortet og prosessoren vil bli flaskehals lenge før rammen, men det er så billig nå uansett. Klarte å kjøpe 480 Gtx rett før 580 kom. Og har masse input-lag på skjermen(pass deg for det når du kjøper skjerm, for det er ikke listet som en spec). Kjøpte en samsung 46" til å spille på i forrige uke, vurderer å bytte til den gamle. Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Har ikke opplevd stort til input lag på min sony tv, men vanlig monitorer trenger man ikke å tenke på input lag vel? Tenker på Benq og sånn. BTW: Hvordan klarer dere å spille på en 46 tommer og 1080p? Føler at jeg ikke klarer å få med meg alle detaljer, og får ikke helt feelingen når jeg spiller med store skjermer. Hva er teknikken? Endret 7. mars 2011 av asswipe Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Ja, input-lag er bare på store skjermer. Jeg har hjemmekino for film, er ikke noe å spille på as. EDIT: men kan spille i 3d! Endret 7. mars 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 3d på storskjerm er sikkert sweeet Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er jo litt det som er meningen skulle jeg tro asswipe. Opplever det selv om jeg er uoppmerksom. pang I'm dead hehe Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hvordan tror dere det ville ha gått å styre nanosuiten med hjernen a? Tenkte på armor, cloak og nanovision. Husker komplett solgte OCZ NIA for rundt 800kr ifjor eller noe. https://prisguiden.no/produkt/92019 Endret 9. mars 2011 av asswipe Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Fant en video på nettet i dag som viser forskjellen mellom konsoll (360) og PC Gleder meg til å teste UH-60 helikopterene i full versjonen Heigren Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Nice, er jo knall det der. Men hva skal du med 12 gb ram? Hvis du bruker den til spill. Skjermkortet og prosessoren vil bli flaskehals lenge før rammen, men det er så billig nå uansett. Klarte å kjøpe 480 Gtx rett før 580 kom. Og har masse input-lag på skjermen(pass deg for det når du kjøper skjerm, for det er ikke listet som en spec). Kjøpte en samsung 46" til å spille på i forrige uke, vurderer å bytte til den gamle. Jeg har også 12GB ram av den enkle grunn at da kan jeg slå av pagefile (virtuelt minne). Dette øker ytelsen på systemet samt mye mindre belastning på disken OT: PC for optimal kvalitet, konsoll for optimal innlevelse Endret 9. mars 2011 av elf_man Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hjelper lite det elf-man når de fleste spill krever at man har pagefile på uansett hvor liten eller stor den er. Kjører selv med 8GB ram, hjelper godt med når man roter med foto og videoredigering og en del med recording av gameplay videoer osv :-) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hørte noe om at hagla var ubrukelig på Crysis 2 online, at man måtte bruke 4 skudd midt i magen før de døde? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nå er serverene begynt å skape seg igjen som før patchen kom. Blir logget ut midt i spillingen. er slitsomt. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hørte noe om at hagla var ubrukelig på Crysis 2 online, at man måtte bruke 4 skudd midt i magen før de døde? Bruker aldri hagle selv, men mitt inntrykk er at jeg dør på 2 skudd ihvertfall. Har jo tross alt nanosuit, så er klart at også med assault-våpen merker jeg at man må skyte en god del lenger på folk enn i f.eks. MW2. Ikke noe problem med min stort sett eminente aiming dog Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Får vi beholde all XP, og unlocks og bruke den i full versjonen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det tviler jeg på AssWipe, har aldri opplevd det i andre betaer rundt omkring. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nice, er jo knall det der. Men hva skal du med 12 gb ram? Hvis du bruker den til spill. Skjermkortet og prosessoren vil bli flaskehals lenge før rammen, men det er så billig nå uansett. Klarte å kjøpe 480 Gtx rett før 580 kom. Og har masse input-lag på skjermen(pass deg for det når du kjøper skjerm, for det er ikke listet som en spec). Kjøpte en samsung 46" til å spille på i forrige uke, vurderer å bytte til den gamle. Jeg har også 12GB ram av den enkle grunn at da kan jeg slå av pagefile (virtuelt minne). Dette øker ytelsen på systemet samt mye mindre belastning på disken OT: PC for optimal kvalitet, konsoll for optimal innlevelse Konsoll gir ikke innlevelse i det hele tatt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Får vi beholde all XP, og unlocks og bruke den i full versjonen? Nope. Alt blir resatt. Er nevnt i en eller annen post på Steam-forumet. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Gjør ingenting det..Komme til level 10 nå etter og ha spilt det en stund går fort som bare det. Ikke at det tok noe tid å komme til level 10 heller. Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Gjør ingenting det..Komme til level 10 nå etter og ha spilt det en stund går fort som bare det. Ikke at det tok noe tid å komme til level 10 heller. sant det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå