Gå til innhold

Den store Crysis 2 PC diskusjons tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14 mars om jeg ikke husker feil.

 

Rettelse:

The demo ends at 11:59PM Pacific Standard Time (PST) on Sunday, March 13th (Subject to change).

 

Specs på denne monsterpc da iToMAN

 

Kjører på Hardcore i 1920x1080p med 60 FPS i Crysis 2, ja jeg vet det er bare DX9 :)

 

Her er mine speccs

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-950 3.07ghz

Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 12GB

Gainward GeForce GTX 580 1536MB

 

Veldig fornøyd med demoen sålangt, kansje litt grått etter lang tweaking på skjermen men supergod flyt!

Har ikke spilt skikkelig pc siden jeg var 22 nå er jeg 25, og fortsatt spiller jeg bra. Fikk på min andre runde 15-2 i stats :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Nice, er jo knall det der. Men hva skal du med 12 gb ram? Hvis du bruker den til spill. Skjermkortet og prosessoren vil bli flaskehals lenge før rammen, men det er så billig nå uansett.

Klarte å kjøpe 480 Gtx rett før 580 kom. Og har masse input-lag på skjermen(pass deg for det når du kjøper skjerm, for det er ikke listet som en spec). Kjøpte en samsung 46" til å spille på i forrige uke, vurderer å bytte til den gamle.

 

 

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd stort til input lag på min sony tv, men vanlig monitorer trenger man ikke å tenke på input lag vel? Tenker på Benq og sånn.

 

BTW: Hvordan klarer dere å spille på en 46 tommer og 1080p?:p Føler at jeg ikke klarer å få med meg alle detaljer, og får ikke helt feelingen når jeg spiller med store skjermer. Hva er teknikken? :p

Endret av asswipe
Lenke til kommentar

Nice, er jo knall det der. Men hva skal du med 12 gb ram? Hvis du bruker den til spill. Skjermkortet og prosessoren vil bli flaskehals lenge før rammen, men det er så billig nå uansett.

Klarte å kjøpe 480 Gtx rett før 580 kom. Og har masse input-lag på skjermen(pass deg for det når du kjøper skjerm, for det er ikke listet som en spec). Kjøpte en samsung 46" til å spille på i forrige uke, vurderer å bytte til den gamle.

 

 

 

Jeg har også 12GB ram av den enkle grunn at da kan jeg slå av pagefile (virtuelt minne). Dette øker ytelsen på systemet samt mye mindre belastning på disken :)

 

OT: PC for optimal kvalitet, konsoll for optimal innlevelse ;)

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Hørte noe om at hagla var ubrukelig på Crysis 2 online, at man måtte bruke 4 skudd midt i magen før de døde?

Bruker aldri hagle selv, men mitt inntrykk er at jeg dør på 2 skudd ihvertfall. Har jo tross alt nanosuit, så er klart at også med assault-våpen merker jeg at man må skyte en god del lenger på folk enn i f.eks. MW2. Ikke noe problem med min stort sett eminente aiming dog :p

Lenke til kommentar

Nice, er jo knall det der. Men hva skal du med 12 gb ram? Hvis du bruker den til spill. Skjermkortet og prosessoren vil bli flaskehals lenge før rammen, men det er så billig nå uansett.

Klarte å kjøpe 480 Gtx rett før 580 kom. Og har masse input-lag på skjermen(pass deg for det når du kjøper skjerm, for det er ikke listet som en spec). Kjøpte en samsung 46" til å spille på i forrige uke, vurderer å bytte til den gamle.

 

 

 

Jeg har også 12GB ram av den enkle grunn at da kan jeg slå av pagefile (virtuelt minne). Dette øker ytelsen på systemet samt mye mindre belastning på disken :)

 

OT: PC for optimal kvalitet, konsoll for optimal innlevelse ;)

 

Konsoll gir ikke innlevelse i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...