DrPhD Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei. Noen som vet om et gratis fotoredigeringsprogram med spesielle verktøy som tillater at man f.eks kan skifte hoder på bilder. F.eks sette på et menneskehode på en hundekropp? (Tenker å drive gjøn med venner;-) ) Hittil har jeg ikke funnet noen brukbare. Takker på forhånd for eventuelle svar. ;-) Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Gimp? Paint.net? Vanlig paint også, men da må du være litt tålmodig. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Vanlig paint frarådes dersom du er ute etter å få et noenlunde realistisk resultat. Jeg vil anbefale Gimp. Det er helt avgjørende at programmet du skal bruke støtter layers og alpha channel. Forklaring på dette finner du i dokumentasjon til Gimp. paint.net har jeg ikke brukt så det får noen andre svare på om det er brukanes til ditt formål. [edit] Fint om du poster resultatet da. Er alltig morro å se hva andre prøver seg på Endret 2. mars 2011 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå