Jo Are Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei Skal innstalere 64 bits windows 7 home premium på en pc uten cd-rom, fra før er windows xp innstalert på pcen. Men hvordan kan jeg innstalere windows 7 uten CD? Er det mulig å bruke en ekstern harddisk, eller kan jeg bare innstalere fra xp? Setter stor pris på hjelp Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har aldri hørt om noe slikt. Tviler sterkt på at det går fra xp. Du trenger en dvd på ca 3gb med win7. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du kan ikke gå rett fra XP til Win 7 etter det jeg har hørt. Du må gå XP -> Vista -> Win 7. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Så det er ikke mulig å loade fra ekstern hdd eller? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Så det er ikke mulig å loade fra ekstern hdd eller? Dersom du har speilet installasjonen på forhånd, så burde det være fult mulig ja. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 installer w7 fra minnepinne bruk unetbootin og legg isofila inn på minnepinnen Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 http://www.itavisen.no/371589/installer-vista-paa-fem-minutter Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Laster ned fra piratbukta ja, men har faktisk lovlig produktkode. Grunnen til at jeg laster ned fra piratbukta er at hun jeg skal innstalere for ikke har cden som fulgte med pcen, og jeg har heller ikke en liggende. Er det ulovlig å gjøre det slik? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Microsoft åpner for at du kan bruke en "replacement DVD" som kan være fra f.eks en venn/familie etc. Men å laste ned kopier fra bukta er jo bare dumt, du vet jo aldri om du får helt rene plater der. Men har du virkelig en gyldig produktnøkkel, så kan du bruke en hvilken som helst annen installasjons DVD, så lenge det er samme versjon. Det finnes andre steder som gir deg 100% trygge plater, men du må kanskje lete litt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Vet jeg kan bruke hvilken som helst plate, problemet er bare at jeg ikke vet om noen med en slik plate Men skal høre på skolen i morgen, hvis de har bruker vi den Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Laster ned fra piratbukta ja, men har faktisk lovlig produktkode. Grunnen til at jeg laster ned fra piratbukta er at hun jeg skal innstalere for ikke har cden som fulgte med pcen, og jeg har heller ikke en liggende. Er det ulovlig å gjøre det slik? Ja det er ulovlig å gjøre slik. Microsoft selger ingen lisenser som tillater nedlasting av piratvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå