Gå til innhold

Instalere 64 bits windows 7 uten CD

Anbefalte innlegg

Hei

Skal innstalere 64 bits windows 7 home premium på en pc uten cd-rom, fra før er windows xp innstalert på pcen.

Men hvordan kan jeg innstalere windows 7 uten CD? Er det mulig å bruke en ekstern harddisk, eller kan jeg bare innstalere fra xp?

Setter stor pris på hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laster ned fra piratbukta ja, men har faktisk lovlig produktkode.

Grunnen til at jeg laster ned fra piratbukta er at hun jeg skal innstalere for ikke har cden som fulgte med pcen, og jeg har heller ikke en liggende.

Er det ulovlig å gjøre det slik?

Lenke til kommentar

Microsoft åpner for at du kan bruke en "replacement DVD" som kan være fra f.eks en venn/familie etc.

Men å laste ned kopier fra bukta er jo bare dumt, du vet jo aldri om du får helt rene plater der. Men har du virkelig en gyldig produktnøkkel, så kan du bruke en hvilken som helst annen installasjons DVD, så lenge det er samme versjon.

Det finnes andre steder som gir deg 100% trygge plater, men du må kanskje lete litt.

Lenke til kommentar

Laster ned fra piratbukta ja, men har faktisk lovlig produktkode.

Grunnen til at jeg laster ned fra piratbukta er at hun jeg skal innstalere for ikke har cden som fulgte med pcen, og jeg har heller ikke en liggende.

Er det ulovlig å gjøre det slik?

Ja det er ulovlig å gjøre slik. Microsoft selger ingen lisenser som tillater nedlasting av piratvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...