Tunky Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Legg opp Astrid. Jævla hore. Idiot, jeg synes det er imponerende å ha kommet så sterkt tilbake! Morsomt å se hvor alvorlig dere tar et innspill på et internettforum. Her skal vi ha det så forbanna koslig og ingen har lov til å si noe som "går i mot strømmen". Egentlig er jeg fornøyd med medalje, og bronse er bra, men skjønner ikke at dere lar dere provosere av mine innspill. Det har noe med måten du sier ting på. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Wow, Petter. Dette blir et lekent gull. Snakk om å herje. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Svenskene har hvertfall fantastisk glid. Får mange meter i nedoverbakkene. Wow, Petter. Dette blir et lekent gull. Snakk om å herje. Det er Hattestad som går sisteetappe. Kommer til å bli eid på oppløpet. 2 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Svenskene har hvertfall fantastisk glid. Får mange meter i nedoverbakkene. Wow, Petter. Dette blir et lekent gull. Snakk om å herje. Det er Hattestad som går sisteetappe. Kommer til å bli eid på oppløpet. Ikke hvis han får gå siste ettappen alene, dessuten tror jeg ikke det er ekstremt stor forskjell på Hattestad og Petter på oppløpet i klassisk. Men du vet vel bedre enn sprintsjefen om hvordan ting bør gjøres Edit: Personlig ville jeg hatt Petter på sisteetappen, men har stor tro på Hattestad likevel. Endret 2. mars 2011 av Erratum Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Petter rykker på samme viset på sin siste etappe. Plankekjøring for Hattestad da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Svenskene har hvertfall fantastisk glid. Får mange meter i nedoverbakkene. Wow, Petter. Dette blir et lekent gull. Snakk om å herje. Det er Hattestad som går sisteetappe. Kommer til å bli eid på oppløpet. Ikke hvis han får gå siste ettappen alene, dessuten tror jeg ikke det er ekstremt stor forskjell på Hattestad og Petter på oppløpet i klassisk. Men du vet vel bedre enn sprintsjefen om hvordan ting bør gjøres Taktiske tabber gjør trenere hele tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Hoho, Petter kjører! Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jævla svenske, kan'ke sperre sånn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Er ikke helt trygg med Ola på sisteetappe. Skulle hatt Petter der. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Blir aldri i verden gull. Feite-Ola er for treig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tror svenskene tar dette også. Hvis ikke må Northug rykke fra kraftig på sin siste etappe.. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 skulle vært litt færre nasjoner med nå Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Harvey avgjør tidlig på sisteetappen, Hattestad sovner. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Faen for en kjedelig sprintstafett. De kjører jo knapt.. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Optimismen min synker gradvis KOM IGJEN PETTER! Endret 2. mars 2011 av Erratum Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Northug gir jo allt på siste sin, det er det ikke tvil om, kan godt bli luke da Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hattestad er jo ikke i nærheten. Blir det i det hele tatt medalje? Er skeptisk. MEGET skeptisk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Kom igjen, Petter. Lever tidenes etappe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå