Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Bare vent! Blir gull i finalen Det var finale nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kan ikke ta tre gull i dag. To får holde. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Legg opp Astrid. Jævla hore. Hva faen? Du er virkelig en idiot du. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Legg opp Astrid. Jævla hore. Nå får du faen meg gi deg! 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Legg opp Astrid. Jævla hore. Du er kul! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Legg opp Astrid. Jævla hore. Wow, drittsekk. Folk i denne tråden slutter aldri å overraske. Bortskjemte drittunger. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Liker oppmerksomheten! Keep it coming 1 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Legg opp Astrid. Jævla hore. Idiot, jeg synes det er imponerende å ha kommet så sterkt tilbake! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Herrefinalen da? Blir bronsje, kanskje sølv. Sverige tar walkovergull, men Norge må kjempe med Russland om de to andre medaljene. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Herrefinalen da? Blir bronsje, kanskje sølv. Sverige tar walkovergull, men Norge må kjempe med Russland om de to andre medaljene. Arsenalmentalitet Norge tar GULL! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Herrefinalen da? Blir bronsje, kanskje sølv. Sverige tar walkovergull, men Norge må kjempe med Russland om de to andre medaljene. Arsenalmentalitet Norge tar GULL! Hattestad er ikke i nærheten av å kunne slå svensken i spurten. Blir ikke gull. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vurderer å se finalen på SVT. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vurderer å se finalen på SVT. http://nrk.no/skivm - her kan du se SVT, jeg ser på begge samtidig Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Legg opp Astrid. Jævla hore. Idiot, jeg synes det er imponerende å ha kommet så sterkt tilbake! Morsomt å se hvor alvorlig dere tar et innspill på et internettforum. Her skal vi ha det så forbanna koslig og ingen har lov til å si noe som "går i mot strømmen". Egentlig er jeg fornøyd med medalje, og bronse er bra, men skjønner ikke at dere lar dere provosere av mine innspill. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Haha, Latias er positiv Japp, bronse er bra det også. Nei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Petter er nest sist! Sperret inne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Haha, Latias er positiv Japp, bronse er bra det også. Nei. Jo, i hvert fall når man ser hvem man stiller med. Kan ikke vinne alt heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Petter er nest sist! Sperret inne Ja, elendig denne Petter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå