Latias Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dette er tråden for lagsprintene for kvinner og menn under VM i Holmenkollen. På herresiden er Norge regjerende verdensmester fra Liberec i 2009 (Hattestad/Kjølstad), og også regjerende OL-mester (Northug/Pettersen). På kvinnesiden er Finland regjerende verdensmester, mens det var Tyskland som stakk av med seieren i Vancouver. Tid for konkurransen: 02/3 kl. 12.15 (finale 14.15) lagsprint klassisk, kvinner og menn. Norske deltakere: Kvinner Astrid Uhrenholdt Jacobsen Maiken Caspersen Falla Menn Ola Vigen Hattestad Petter Northug Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Damelaget ser noe svakt ut (synes ikke Jacobsen er så sterk som hun har vært tidligere og det hadde vært betraktelig bedre med Marit) og herrelaget ser meget sterkt ut. Tipper: Damene får 3 plass og mennene vinner. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Skal opp til Holmenkollen og ta bilder med klassen, blir fantastisk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Prioriterer egentrening med pulk i morra. Lagsprinten er bøss. Tror det blir gull dog.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har fri i morgen, så får med meg hele greia, for en gangs skyld. Gleder meg, tror det blir morsomt og jevnt. Har ikke så stor tro på jentene, tbh. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jentene kommer til å være suverene hvis Marit går. Så lenge de holder seg for gode til å tryne. Hva er laget til norge? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg vet du tuller Jotun, men sjekk førsteposten bare for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 NEI CRAP! Har ikke sett der Dette har gått meg hus forbi.... Da ble eg mer skeptisk til jentene... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Northug går ikke siste etappe Ola regnes som sterkest på oppløpssiden, svarer sportssjef Åge Skinstad til VG Nett på spørsmål om hvorfor Northug går første etappe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Må ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jentene kan blande seg inn på pallen om dei unngår uhell. Gutta ventar eg kjem til å kjempe i toppen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Med den formen Petter er i, så skulle jeg ønske at han fikk siste etappe. Men satser på at han tar og slår til med et Sapporo-rykk før Ola går ut for siste gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Enig angående første og siste etappe. Da kan Petter bruke det han er aller best på, det er å rykke underveis istedet for å spare seg til innspurten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Herrer: Sverige Russland Norge Kvinner: Sverige Finland Italia Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 "Finale 14.15" - er det hovedfinalen, eller begynner kvartfinaler og sånn da? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) "Finale 14.15" - er det hovedfinalen, eller begynner kvartfinaler og sånn da? må være hovedfinalen kavrt over to. håper vi unngår uhell og ikke bruker for mye krefter i semien Endret 2. mars 2011 av slipten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Hovedfinalen går 14.15 ja. Semifinalene går nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Burde være grei skuring å sikre finaleplass med mindre (bank i bordet) noen uhell skulle skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå