Gå til innhold

Beste smartphone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone 4 er jo en veldig stabil tlf, men kanskje ikke den mobilen du er ute etter. Vil anbefale kommende Samsung Galaxy S II eller LG Optimus 2X! :new_woot:

Har du noen ide om hva prisforskjellene er på de hvis du tenker uten abonnement? Takk for svaret ditt altså.

Lenke til kommentar

Pris for LG Optimus 2X, omtrent 4200kr uten abn. iPhone 4, 4890kr uten abn for 16GB. Prisen for Samsung Galaxy S II er ukjent, men tipper ca 4700kr uten abn.

Så de ligger alle på samme prisnivå. Ja jeg sjekker disse og vi får se. Takk for å bruke din tid for å hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Har en følelse av at man bare anbefaler telefoner man liker her, uten å ta hensyn til trådstarters spesielle krav. Er Nexus S og Galaxy 2X markedets beste telefoner å kjøpe aksjer med og å overføre penger med? I så fall hvorfor?

Jeg googlet litt og fant følgende artikkel: http://www.sky24.no/beste-aksje-apps/

Nordnet, Marketmind og Bloomberg har både Android- og iPhone-apps. DnB Markets ser ut til å finnes kun til iPhone. Ellers finnes Google Finance, som jeg forsåvidt ikke vet så mye om, men som finnes både til iPhone og Android.

Her er det altså en svak ledelse til iOS over Android, og når trådstarter i tillegg vil ha en stabil telefon som er enkel å bruke så er det fristende å peke på iPhone som det beste alternativet. Nå har vel siste oppdatering av Nexus S endelig fikset reboot-buggen som gjorde telefonen bortimot ubrukelig for enkelte, og LG Optimus 2X kommer kanskje snart i salg - slik sett finnes det jo gode alternativer. En fordel med Android er widgets, jeg vet ikke om noen av disse aksje-appene har widgets, men om de har det så kan de vise oppdateringer rett på "homescreenen" din uten at du trenger å åpne hver enkelte app.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Krangle kan dere gjøre i barnehagen. To innlegg har blitt slettet.

Nå ønsker trådstarter seg en telefon som er stabil på nett, og da faller iPhone ut.

Snakker du av egen erfaring, eller baserer du deg på andres? Jeg har ikke hatt problemer med (nett)stabiliteten på min iPhone 4.

Lenke til kommentar

Jeg snakker om en direkte sammenligning mellom desire hd og iphone 4. Både wifi og gsm dekningen. Der dhd hadde stabil wifi tilkobling, falt iphone inn og ut fra nettet som en jojo. Gsm dekningen er et velkjent problem på iphone. Men beveger du deg kun der dekningen er optimal bil du jo selvfølgelig ikke merke noe til dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...