DraZeN Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Når jeg ser på dette bildet av et chieftec , så ser jeg at det er helt blankt innvendig , er det laget i alu eller? Har ikke sett dette på noen av mine chieftec , bare en matt stygg farge innvendig! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Enten er kabinettet lakket, eller pusset ned, eller så er det en optisk "illusjon" pga blitsen til kameraet. Såvidt jeg vet har ingen av de "ordinære" chieftec'ene blitt laget som aluminium også. Edit: Så gikk jeg til OK-galleriet under casemods, leste teksten som står under bildet og ser at det faktisk står (og jeg siterer): "Lakkert både innvendig og utvendig." Så enkelt. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Er en skikkelig smarting du Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvor mye veier et standard chieftec kabizz egentlig? (uten inmat) Fulltower altså... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Stemmer.. det er laga ein aluversjon av Chieftech TX om eg ikkje tar feil.. www.microplex.no edit: heh.. fant det ikkje men.. har jaffal sett det eineller anna gang.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvor mye veier et standard chieftec kabizz egentlig? (uten inmat) Fulltower altså... Standard fulltower veier ca.18kg og miditower veier ca.15kg. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 prøv vapochill du! ****** å tungt og RÆVA kabinett er det mest sørgelige jeg noen gang har vært bortig. Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Det er ikke umulig at det er et Alu kabinett. Jeg har et slikt og det ser veldig likt ut. Ta å prøv deg med en magnet på en av sideplatene hvis magneten ikke biter så er det alu. På alu kabbinetet er det ikke alt som er aluminium deler av det er også i stål. Hvis du har et alukabinett så burde du rævkjøre den som har malt det med et fliset balltre. Den fargen det er nå er jo helt grusom. Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hmmz Det er jo ikke hans kabinett da er Kjell Erik fra ok.no sitt tror jeg.... liksom vanskelig for han og teste. Det er ikke et aluminiums kabinett fordi på den tiden den ble skrevet fantes det ikke chieftec alu tror jei.. Lenke til kommentar
oeb Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det er ikke alu det som er på bildet der nei. Såvidt jeg vet, så lager Chieftec alu cases kun i miditower, og dem er i sølv. Uansett så veier Chieftec alu kassa noe innigampen lite i forhold til de andre.. Platene er mye mykere og får lett bulker om de får seg en trøkk. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hmmz Det er jo ikke hans kabinett da er Kjell Erik fra ok.no sitt tror jeg.... liksom vanskelig for han og teste. Det er ikke et aluminiums kabinett fordi på den tiden den ble skrevet fantes det ikke chieftec alu tror jei.. Enda en smarting som tror det er no data greier på OK.NO jeg bare må le Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 aldri sett noen skrive ok.no istedenfor overklokking.no?? det er helt normalt... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 aldri sett noen skrive ok.no istedenfor overklokking.no?? det er helt normalt... Ja, eller når jeg chatter me venner på msn så orker jeg ikke å skrive overklokking.no.. selv om det går nesten like fort.. =) Men i forum osv er det mere vanlig å skrive overklokking.no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå